Minusta tuntuu, että Jope Ruonansuu on oikealla asialla. Oletteko samaa mieltä?

Kannattaa kuunnella!!

www.youtube.com/watch?v=I2KGqgdgd10

Avainsanat: turku jope ruonansuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 12:07

Siitä vaan,asiasta en tiedä,mutta hanttiin panen!
Onhan Ruonansuu kieltämättä sujuva sanoittaja ja "hauska" esittäjä,mutta sisältöön en yhdy.

Kysyjän kommentti

Reilusti vastattu. Oikeus omaan mielipiteeseen on koskematon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 11:15

Jopehan on aina oikealla asialla. Siinä on huumorismies minun makuuni. Miten hienosti ja hienovaraisesti (?) hän puuttuukaan ihmisen elämään niillä sanoituksillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 12:43

kannatan jope ruonansuuta, hyvä näyttelijä ja esiintyjä ja laulaakin osaa. mahtava mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 14:22

Jope on hieno mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:45

..."siirrän, siirrän paperini Turkuun"....Jope on rautaa. Rakastan hänen lauluaan "ollaan enkeleitä toisillemme"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:55

Jope on ihan hauska kaveri ja laulaa hyvin.