Pakkasta -1,4, pilvistä ja ei tuule täällä lounaisrannkolla. Paistaako edes jossain suomessa aurinko?

On kohtalaisen hyvä ulkoilukeli!

Avainsanat: sää ulkoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 10:43

+/-0 Östermyrassa.
mutta laikialla melekeen aina tuuloo.
piliventakaa yrittää mollikka kurkootella.

Lisätty: 08.03.2010 - 13:22

tilannetiedoitus +4 C ja aurinkoista

Kysyjän kommentti

Murrepitoiset sanat korostavat hyvää vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 10:16

Keskivaiheilla on pilvistä, - 5 ja tuulee. Pilvien yläpuolella se aurinko kyllä helottaa täydeltä taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:28

Lämpötila -2,9 °C, pilvistä, ajoittaan sataa lunta ja melko navakka tuuli,
ei herkullisin ulkoilukeli mutta menettelee

siis täällä Helsingissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:31

Kekellä Suomea asun minäkin ja täällä meillä on nyt pilvistä ja pikkuinen parin asteen pakkanen. Eilen paistoi aurinko täysin pilvettömältä taivaalta. Sellaisen valoilmion toivon vielä tänääkin ilmestyvän iloksemme sillä vietän vapaapäivää töistä ja mikäpä olisi sen mukavampaa kuin päästä edes hetkeksi ulos nauttimaan kevättalvisesta auringosta ilman kiirettä yhtikäs mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:35

Täällä Pakalla on samanlainen ilma kuin siellä Nättärissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:47

tääl lähellä helsinkiä, harmaata satoi lunta, ei paista aurinko.pakkasta noin 3-4 astetta.ihan hyvä ulkoilusää tänään naistenpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 12:14

Raportti Etelä-Espoosta,taivas harmaana,muutamia lumenhaituvia tippuu ja ulkolämpötila ikkunamittarissa suojaisalla sisäpihalla -1,1° ja yahoo/weather.com mukaan -2°,varsin miellyttävä ulkoilusää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 14:30

Tuulinen harmaa päivä. Lumisade sentään jo loppui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:13

Kanta häme 1- välillä o Päivemmällä aurinko pilkisti välillä keiju lunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:57

-1 astetta..ihan harmaa tuulinen ja välillä luntakin tullut taivaalta..