Kyllähän on uutisissa taas yllätyksiä..? Täytyi lukea tämäkin useampaan kertaan..mitäs muut sanotte?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...80?ref=rss

Avainsanat: rahat hukkaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 08:03

Kyllä ihmisen muisti on lyhyt,kun on rahasta kysymys,vielä oikein pääsymaksu tilaisuuten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 07:30

Huomenta vaan.Kyllä menee ymmyrkäiseksi,ja vielä maksavat pääsymaksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:02

No saavat näköjään tehdää mitä vaan.
Suunnitteluhan suomessa ei ole rikos!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:10

Meinaavat että huijattavia jäi vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:55

hölmöjä ja ahneita piisaa niinkuin tunnottomia röyhkeitäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 09:53

Hoh hoijaa. En voi kuin vain ihmetellä miten paljon maassamme piisaa sekä muita hyväksikäyttäviä ahneita, "musiikkia" nimeltä p.a.skaa toisille "soittavia" tyyppejä, että heidän "musiikkinsa" mukaan mieluusti tanssivia typeryksiä. Toivon että tällä kertaa tuon huijariporukan yritykset omin rehellisin (heh, heh..) keinoinsa rikastuttaa itsensä ja köyhdyttää muut epäonistuisivat jo yrityksen alkumetreillä. Suomi ei totisesti kaipaa enää uutta wincapitasotkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 09:53

Rahastusta ties kenen omistajan pankkitilille jonkun saaren pankkitilille. Ei kai ihmiset ole niin typeriä että tuohon menisivät mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:30

Äkkirikastuminen kiinnostaa - ei pitemmän päälle onnistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:46

Kaikenmaailman optimisteja koolla hallillinen,olihan tästä juttua aikaisemmin ja tais olla aika korkea osanottomaksu 100€ ainakin,pannaas katsoen muutama vuosi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 11:02

JUHLAT JATKUU TAAS PATTAYALLA,kohta rahaa on millä mällätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 14:26

Osallistujat tulevat jossain vaiheessa huomaamaan, että tyhmyydestä sakotetaan. Voi ihminen, miksi olet niin pöljä sopii tuohon tapaukseen oikein hyvin.