Oikein hyvää naistenpäivää kaikille napsun naisille! T: Mariaana ja Vilma

Hyvä me kaikki ihanat naiset! Juhlitko jotenkin tänään?

Avainsanat: naisten päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 09:03

vitsailkaa nyt oikein sydämenne kyllyydestä, kyllä me sen kestämme (itketään sitten nurkan takana)

niin ja hyvän vitsailupäivän toivotukset teille myös tämän yksinkertaisemman sukupuolen puolesta

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille ja kunniamaininta miehille jotka selvisivät naistenpäivästä oikein kohteliaan kunniakkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 07:21

Mitä tahansa naiset tekevätkin, heidän on tehtävä se kaksin verroin paremmin kuin miehet, jotta heitä pidettäisiin edes puoliksi yhtä hyvinä. Onneksi se ei ole vaikeaa.
-Charlotte Whitton-

Hyvää Naistenpäivää Kaikille Naisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 07:33

Mariaana taas pirteänä heti aamusta,ja muistaa tovotella hyvää naistenpäivää...kiitos sitä samaa sinulle ja muille Napsun naisille...Minä tästä ponkasen avustamaan yhtä pappaa klo 13 asti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:09

Kaikille naisille hyvää naistenpäivää ja paljon rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:19

Hyvää naistenpäivää kaikille. Minulla on pari jääkaappi mangneettia joissa lukee, " paras mies hommaan on nainen." ja "kaikki miehet ovat luotu tasa-arvoisiksi, tasa-arvoisen tarpeettomiksi." Nyt naistenpäivänä saa vähän miehistä vitsailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 09:39

hyvää naisten päivää kaikille napsulaisille kukkien kera!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 09:50

Kiitos toivottajalle ja minäkin Onnittelen kaikkia Napsun fiksuja naisia. Olette kukkaset ansainneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:06

kiitos samoin sinulle. Toivottavasti mieheni jotenkin sen muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:40

kiitokset sinulle ja vilmalle , eritoteen t. otto ja onni sekä ciby toivottelee kaikilla hyvää tätä päivää, niin accoille kuin uccoillekin.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:41

Hyvää Kansainvälistä Naistenpäivää kaikille naisille!
Pate ja Arttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 14:20

Kaikille naisNapsuille hyvää naisten päivää ja miehille ihan muuten vaan, ja kiitos Mariaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 14:27

Kiitos Mariaana! Hyvää naistenpäivää sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:14

Kuin myös täälä minulta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:14

Kiitos samoin! Naistenpäivän kunniaksi sain miespuoliselta kollegalta punaisen ruusun ja halauksen. Ja tässä naistenpäivään sopiva tarina.

Luomiskertomukseen tarkennusta!
Aatami ja Eeva olivat miltei valmiita, kun Jumala kaiveli luomislaatikkoa ja totesi, että vielä on pari asiaa jäljellä. Ensimmäisenä oli kikkeli.
- Minulle se, minulle se! Huusi Aatami ja saatuaan sen juoksenteli ympäriinsä nauttien ilmavirrasta ja pissaten kuvioita hiukkaan, iloista hihkuen ja nauraen.
Eeva katseli tätä surullisena ja kysyi Jumalalta:
-Luojani, mitä minulle jäi?
Jumala katsoi Eevaa lempeästi ja vastasi:
- Aivot, Eeva, aivot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:33

Juu, hyvää naistenpäivää kaikille naisellisille naispuolisille naismaisille naisille. Kyllä naisten kanssa on hyvä elää kun niissä on niin vähän vikoja.