voiko maataloustraktorilla kuljetusurakoida esim. lunta, siis tukiaisvehkeellä, voiko joutua palauttamaan tukiaiset, jos käry käy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 23:02

Mitä tukiaisia olet traktoriisi saanut?
FINLEX ® - Säädökset alkuperäisinä: 735/2009
Tukea ei myönnetä pienkuormaajan tai -traktorin hankintaan.
Katso vain, että et urakoi verottomalla polttoaineella, niin hyvin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 22:19

Kyllä palautus tulee käyttöön, jos käry käy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 22:29

Jos sillä kuskaa naapurin tontille oman tontin lumet, niin eiköhän tuo ole sallittua.
Oikeasti en tiedä minkälaiset määräykset on tai onko ollenkaan. Mutta hassulta tuntuisi ettei sillä saisi "hankkia". Eikö tukiehdoissa ole mainintaa käytttöä koskevista säännöksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:17

Kyllä voi urakoida lumia maajussikin koneillaan.Koneet on työntekoa varten tiloilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:20

Enemmän kai siinä vaikuttaa se, mitä traktorin tankissa on. Ns. pöllö-öljyllä ei ole yleisille teille asiaa tai sakot rapsahtaa.