Kun ajat autolla, kuunteletko aina jotain tiettyä radiokanavaa vai raikaako autossasi mieli-CD-levysi?

Avainsanat: mitä kuuntelet autossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 11:01

ei ole autossa radiota laisinkaan.

Kysyjän kommentti

Lauleletko ajaessasi ihan omia lempibiisejä? Itselläni on tapana hoilottaa musiikin mukana silloin, kun ei ole muita kyydissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 21:43

radio suomi on jotenkin juuttunut siihen kanavavalitsimeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 21:50

Minä kuuntelen päivät pääksytysten YLE Raidio suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 21:54

nova useimmiten auki ajellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 22:15

Aina pitää musiikki soida..jostakin kanavalta.radio suomea aika usein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 22:22

Cd:t soivat, ellen sitten ole perjantai-iltana tienpäällä. Silloin pauhaa RadioSuomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 23:19

Yksin ajellessa kokeilen tuleeko mistään uutisia tai vanhoja iskelmiä, jos ei, niin kuuntelen usein dieselin murinaa, samoin kumppanin kanssa radio on kiinni, että on helpompi keskustella. Tyttären kanssa matlatessa raikaa Voice.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 23:19

Raikaa ja lujaa, cd-levyt pyörivät. Lempi bändi soi. Autossa soitan ja lujaa, en häiritse siten kotona muita asukkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:46

Ajan yleensä sellaisessa ympäristössä että radiota en kuuntele. En kuuntele radiota kyllä kotonakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:22

Meillä autossa soi milloin mikin levy, tai radiokanava tahansa. Vaihtelemme erityisesti kuunneltavia radiokanavia mahdollisimman usein kyllästymisen välttämiseksi ja sen mahdollisuuden poissulkemiseksi, että maasto- ym. olosuhteista johtuen joskus kanavalta tulisi vain suhinaa.