Espanjassa asuva ystäväni täyttää pian 50 vuotta. Mitä voisin lähettää hänelle lahjaksi, kun itse en pääse paikalle juhlimaan?

Kyseessä nainen,jolla "on jo kaikkea".

Avainsanat: 50-vuotislahja naiselle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 22:04

Lähetä joku supisuomalainen renkutuslevy esim.Reijo Taipaletta(renkutus??? :-O)hänesthän oli puhetta,täyttää vuosiakin kohta,hänkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä. Löysin kuin löysinkin kaupasta Paula Koivuniemen cd:n, jolta löytyy mikäs muu kuin Aikuinen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 21:44

hauska kortti, se muistaminenhan on tärkeintä vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 21:48

Lähetä tekstiviesti.
Olit yli nelikymppinen ja nyt käyt jo kuuttakymmentä! Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 22:19

Suomalaist musiikia..mistä ystäväsi pitää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 22:20

Jos hän on hyvä ystävä, niin varmasti mieleesi johtuu joku erikoisuus josta hän pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 23:33

Keksi jotain mikä saisi hänet nauramaan tai miettimään vakavia.
Juha Vuorisen "Juoppohullun päiväkirja" www.adlibris.com/fi/product....9525474097 tai
raamatun uusi käännös äänikirjana www.aaniraamattu.fi/etusivu?...3godoF2sdQ saattaisivat olla sellaisia, mitä hänellä ei vielä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:16

Lähetä vaikka hänelle mieluinen musikki cd- levy tai sit joku pieni muisto pakettiin pakattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:53

Ehdotan, että teet itse suuren kortin, johon kirjoitat hauskoja sattumuksia ystävyytenne taipaleelta. Ryydität sitten juttua nuoruutenne valokuvilla tai leikkelet lehdistä hauskoja aiheeseen liittyviä kuvia. Varmasti osaa arvostaa vaivannäköäsi. Minulla on muutama tällainen ystävä, jotka muistavat elämäni merkkipäiviä itse tehdyillä korteilla, joita säilytän aarteinani. Kiva katsella vuosienkin päästä.