Jos meille taviksille järjestettäisiin oma Pelkokerroin TV-ohjelma, haluaisitko mukaan?

Minä en!

Avainsanat: pelkokerroin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 10:15

Penskana kaverin kanssa oli joka päivä sellaista pelkokerrointa, ettei enää vanhana tarvitse moiseen ryhtyä. Kyllä meillä olikin hauskaa! Vanhempina naisina ollaan näitä välillä muisteltu ja nauraa rätkätetty mahat täristen. Pelkokerroin sapuskoitakin keksittiin ja yritettiin huonolla menestyksellä saada muita syömään. Ilkeämielisiä ei sentään oltu, vaan kyse oli ihan puhtaasta jekuttamisesta. Kaverini sisko joskus totesikin, ettei meitä tyttölapsiksi oikein tahtonut uskoa. Leikittiin kyllä välillä nukeillakin ja keksittiin sunnuntaiksi näytelmä esitettäväksi.

Lähteet:
Täkykoppa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 20:42

ENNNNNN!!!! :D

-Julkkikset voi aivan rauhassa syödä torakoita,ja hypätä pilvenpiirtäjistä,itse en todellakaan aijo osallistua mukaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 20:47

Huvinsa ne on hulluillakin!
Vaan mikä lie minä niitä arvostelemaan. Suomessahan on sananvapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 20:52

tuskinpa vaivautuisin, pitäsi olla tosi kovat houkuttimet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 20:57

en todellakaan, en mistään hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 21:11

Ei olisi haluja mennä..kauhujuttuja tekemään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 22:08

Vaikka aikamoinen huimapää penskana olenkin ollut, niin nyt sitä en todellakaan enää ole. Järkevämmäksi en välttämättä ole tullut mutta pelokkaammaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 23:11

Taidan minäkin jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:29

En ,koska en tiedä mikä on Pelkokerroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 13:07

En menisi. Korkeat paikat kammoksuttaa, matoja sekä muita äklöjä en söisi. Enkä menisi käärmeittenkään kanssa samaan laatikkoon. Huiiiii !!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:36

Voisin ajatella osallistuvani, en kylläkään julkisuuden takia vaan lähinnä omien rajojen etsimisen vuoksi. Ei ikä saa mua käpertymään kokoon ja nauramaan muille. No, mulla on kokemusta joistakin extreme-lajeistakin. Hullu mikä hullu ;-))