mitä mieltä olette lehtien tilaajalahjoista? tekeekö niillä mitään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 19:07

harvemmin ne tarpeeseen tulee,
useimmiten täysin turhia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 19:12

Turhia, ovat vain houkuttimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:16

Lahjat ovat lahjattomia varte.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:20

Noilla kylkiäisillä ei tee mitään.ihan krääsää tuppaavat olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 19:23

Ei niillä mitään tee. Sanon niitä roinaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:51

Ei kyllä mitään tee..se on vaan houkutus..että sen arvoinen lahja tulossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 20:54

Kyllä tekee! Tilasin äidilleni joululahjaksi äidilleni ET-lehden vuosikerran ja sain lahjaksi MoccaMasterin. Kummitytöle tilasin Me Naiset vuodeksi ja sain lahjaksi kauniin Kalevala-korun. Itselleni olen joskus saanut tilauksen kylkiäisenä laadukkaan käsilaukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 21:01

lahjan kiilto silmissä monikin unohtaa mitä varsinaisesti tuli tehdyksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 22:00

Riippuu lehdestä. Itse tilasin aikakausilehden äskettäin ja sain tilaajalahjana upean korun jossa oli kelloliikkeen aitoustodistus mukana.
Mutta enimmäkseen ne on pilapalijuttuja mitä saa kylkiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 00:28

Useimmiten jätän tilaamatta, jos luvataan paljon roinaa kylkiäiseksi.
Vähemmän tulee tosin muutenkaan tilattua printattuja lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:38

Inhoan niitä. Joskus olen sanonut että älkää lähettäkö sitä lahjaa mutta ei kuulemma voi tallentaa mihinkään jos joku ei niitä halua. Roskikseen menee suoraan, yksi poikkeus on Kotilieden kylkiäisenä tulleet kauniit viljellyt helmet. Olin sitäkin pussukkaa heittämässä pois mutta kun avasin ja katsoin, hämmästys oli melkoinen.