Leikkaatko lehdistä talteen sinua kiinnostavia juttuja tai ilmoituksia?

Minulla on tapana leikata ja tallessa on niin Viivin ja Wagnerin oikein osuvia sarjiksia kuin sululaisten kuolinilmoituksiakin. Myös ruokaohjeita, kirja-arvosteluja yms. leikkelen talteen.

Avainsanat: lehtileikkeet talteen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 18:08

Kyllä leikkaan. Minulla on sellainen tekstitön kirja, jonne liimaan ja kirjoittelen kaikenlaista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 18:06

en ole koskaan leikannut lehdistä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:14

En leikkaa!
Muisto jos on kultainen.
jää se aina mielehen.
Kevät tuli lumi suli,
puro sanoi puli puli!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:17

en nykysellään, joskus aikaisemmin tuli jotain laitettuakin talteen

vähän vastaa hommaa tulee tehdyksi laittamalla talteen noita linkkejä nettijuttuihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:38

En leikkaa,ennen leikkasin,mutta paikat alkoi täyttyä leikkeistä ja reseptisivuista;no joo hesarin matkasivut ne omasta mielestä mielenkiintoisimmat tulee säästettyä,mutta toisinaan siivoon senkin kasan ja käyn läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:01

Leikkaan joitain hyvin harvoin.Vaikka joku piiraan ohje .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:10

Jonkun rokaohjeen välillä leikkaan..Isäni teki aikanaan suuret leikekirjat..mitä maailmalla tapahtui..Minulla 10kpl isoja leikekirjoja tallessa..ja kahdella veljellä saman verran..leikekirjoja muistona..isästä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 19:13

Vain sukulaisten kuolinilmoitukset olen ottanut talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:15

Jos löydän mielenkiintoisen ruokaohjeen, sen otan talteen. Ja leikekirjaa yhdestä aiheesta kerään, ne jutut leikkaan talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:22

Joskus leikkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 21:00

Niinpä niin kaikki on jo sanottu edellisissä. Tuttujen kuolinilmoitukset ja ruoanlaitto-ohjeita
on riittämiin asti.
Oikein sunnuntain hesari hirvitti kun katsoi,miten oman sukupolven edustajat harvenivat.
Heippa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 21:41

Kyllä leikkaan ja kivoja kuvia. Niitä sitten hyödynnän milloin mihinkin.