Kun kysyn ja saan vastauksen ja vastauksessa pyydetään lisätietoja tms. niin mihin on luontevinta vastata, antaa lisätietoja?

Viimeks vastasin hädissäni oman kysymyksen muiden vastausten perään, kun en muuta paikkaa keksinyt. Esim. Palisanteri kysyi "oliko näistä apua", mutta mihin olisin kertonut, oliko. Ja miten sitä annettua vastausta täydennetään.

Lisätty: 17.08.2008 - 18:53

No niinpäs voikin. Kylläpä sinä olet viisas kissa, jonin13, kun tuonkin tiesit! Ja mie kun vasta opettelen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 18:33

lisätietoja voi laittaa kysymys-kohdan alla olevaan lisätietoja-kohtaan vielä senkin jälkeen kun olet kysynyt ja vaikka joku/jotkut olisivat jo vastanneet kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 22:10

Kun sinulla on se oma kysymyksesi, jossain siellä alapuolella lukee "lisää tietoja kysymykseesi." Tietoja voi lisätä varmaan aika paljon, ettei niitä varmaan liikaa voi pistää (en oikein ole varma...) Mutta sinne niin, varmaan voit senkin jälkeen pistää kun kysytmysaika on mennyt umpeen...?
Muista kuitenkin aina pistää tarpeeksi tietoja lisätiedot- kohtaan ihan alkujaan, koska silloin saat enemmän vastauksia. Ainahan niitä ei muista pistää kylläkään...
Esimerkiksi jos kysyt jotain vaivaa koirallasi, ja joku kertoo eri ikäisten ja rotujen taudeista, silloin on hyvä pistää lisätietoja, että muutkin osaisivat sitten vastata, ja vastaajakin voi lisätä lisätietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2008 - 11:53

Kun kysyt,alapuolella on kota "lisätietoja"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 21:44

lisäys