mikä pankki olisi paras, kun on vaihtamassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 21:55

listaat mitä pankkipalveluja tosiaan tarvitset ja sitten sen listan kanssa kyselet mistä juuri niistä löytyy edullisin tarjous

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 16:02

Kaikki ne on samanlaisia. Käyttävät asiakkaan varoja (pienekin) omien tarkoitusperiensä toteuttamiseksi.
Yksikään ei ajattele inhimillisesti ja toisilla on maukkaammat porkkanat (rahallisesti ei merkitystä).
Lounais-suomessa on Liedon Säästöpankki, jonka omistavat suomalaiset.
Taitaapa olla viimeisiä säästöpankkeja kriisin jälkeen, ellei ihan viimeinen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:46

Palvelun tarjoajia on useita. Itse miettisin, mitä palveluita tarvitsen ja lähtisin sitten siltä pohjalta tekemään vertailua eri ryhmien kesken. Kilpailuttaminen kannattaa, etenkin, jos olet hakemassa lainaa. Korot ovat nyt sen verran alhaalla, että määräaikaistallettaminen ei ainakaan henkilökohtaisesti houkuttele. Ihan sama maksetaanko jossain 0,50 enemmän kuin toisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:57

Jos lainaa tarvitset, kannattaa tietysti vertailla korokoa ja muita kuluja. Jos taas olet tallettamssa isomman summan, on edelleen korko se asia, mihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota sekä muistaa kysyä mm.nostoprovisioiden perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:50

Riipuu ihan miksi vaihdat..edellisiltä tuli jo hyvät selitykset..mitä kannattaa ottaa huomioon..esim. oletko lainaa ottamassa..Minun lapsenlapset ovat Nordean asiakkaita ..silloin kun ottivat asuntolainaa oli Nordea paras...Nordealta sai parhaan tarjouksen..kysyivät myös muista pankeista tarjouksia lainan suhteen..ja ovat olleet tyytyväisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:10

se pankki missä tuttu pankinjohtaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:23

Niitä voi kilpailuttaa siinä kuin vakuutusyhtiöitä. Marssit vaan ohi kassahenkilöiden, sovit tapaamisen jonkun päällikkötason henkilön kanssa.Kysyt, millä tavoin voisit mennä heidän asiakkaakseen??Korkoprosentit, palvelumaksut, sijoitusneuvonta, lainat ja niin edelleen.Yhdeksän hyvää ja kymmenen parasta.Kyllä se paras pankki löytyy.Kilpailu on sielläkin kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 21:26

Isokorvainen puuntakana on palvellut minua tähän asti erittäin hyvin, niin työ- kuin yksityisasioissakin.