Kännykkääni alkoi tulla näytölle upeita värikkäiä viivoja. Ulkoilureissulla poikkesimme kaupassa ja nyt omistan ensimmäisen Nokian

Mitenkähän nuo soittelut luonnistuu kolmen Motorolan jälkeen. Vaihdatteko usein puhelimen merkkiä ja kauanko yksi puhelin kestää normikäytössä. Minulla kesti viisi vuotta ja kyllä se vieläkin toimii, mutta uutta akkua ei löydy enään mistään.

Avainsanat: puhelimen vaihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 16:20

Onnittelut ensimmäisen Nokian johdosta!
MInäkin kulutan puhelimen aina loppuun, ennenkuin uuden hankin. Nokian puhelimet ovat helppo käyttöisiä, joten opit varmaan nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 15:42

mulla on ollut pelkästään Nokoita (työnantajan syy),
työnantaja uusi puhelinkaluston kolmen vuoden välein,
joten yhtään en kerennyt kuluttamaan risaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:50

Neljäs nokialainen menossa, hyvin ovat kestäneet. Viimeisimmän puhelimen ostin pari viikkoa sitten, sillä tarvitsen karttapalvelun ja tähän puhelimeen se sisältyi hintaan. Edellinen jääköön varapuhelimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:01

Minulla on aina ollut Nokian puhelin ja helpottaa kummasti uuden puhelimen käytön opettelua, kun logiikka tuntuu olevan kaikissa Nokian puhelimissa aika lailla sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:01

Nokia on minullakin aina ollut..nyt on 3:mas menossa..enkä Nokiasta luovu,kun on tottunut sitä käyttämään..hyvin toimii ...