Onko jo taimikasvatus Puutarha-Napsuilla alkanut ikkunalaudoilla?Sulaahan se lumi,sulaahan?

Avainsanat: taimiviljely ja kasvatus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 13:44

saattaa se lumi joskus vielä sulaakin, mutta en kyllä niiden taimien kanssa vielä hötkyilisi

(ei sen puoleen, en niitä muutenkaan kasvata vaan tarvittavat sitten haetaan kasvitarhalta)

Kysyjän kommentti

Hyvä,turhaa hötkyilyä tosiaan,että on lisäaikaa ja aikaa raivata ikkunalautoja taimikasvatukselle,
toivottoman näköistä tän lumenpaljouden kanssa täällä keskustassa(Hki)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 13:16

just noit taimilehtien myynti ilmoituksia tutkiskelin ja aatelin joskos jotain pientä akkunalle laitaisin kasvamaan ...tai sit siemenistä , kuhan ostan pussukoita , mut kyl tuo aurinko niin ihqusti jo paistelee , et ei malta ootella hetkeäkään , jotta pientä taimenta tai siementä on pakko alkaa kasvattamaan ikkunalla ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 14:45

Ei ole alkanut, enkä taida tänä vuonna kasvattaakaan mitään. Katsoin juuri Kiinanruusuani tuolla ikkunan edessä. Se teke ihan mahdottomasti uusia pieniä lehtiä oksien päihin - miten minä sen nyt raaskin leikata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 14:57

chilipaprikat ovat jo hyvällä taimella ja seuraavaksi ajattelin purjoa laittaa kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:07

ei ole tilaa ikkunalaudalla. valitettavastikyllä se lumi sulaa kevättä kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:15

No ei vielä sillä koetan hillitä itseäni aloittamasta liian aikaisin. Lunta on niin valtavasti, että tässä vaiheessa en usko sen sulavan koskaan...pakkastakin taas ja meikäläinen hipelöi siemenpusseja. Lukee puutarha-alan lehtiä ja tekee suunnitelmia. Päivällä seisoin pihalla Onnelan edessä ja haaveilin siitä millaiseksi ympäristön laitan. Tulee ruusutarha ja uutta kärhöaitaa Siniseksi maalattuja penkkejä, isoja ruukkuja. Niin ja Onnelaan sisälle tomaatintaimet isoihin astioihin. Tomaattien juurelle persiljaa sekä samettiruusuja torjumaan tuholaisia.....niin mitäs sinä kysyitkään? Jokos mie vastasin siihen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:39

Ei ole vielä alkanut..vaikka on meininki itse kasvattaa taimia..kun niitä ei voi liian aikaisin laittaa kumminkaan ulos. Tulee hentoja jos liian kauan sisässä kasvattaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:36

ihan vielä ei ole - mutta parin viikon sisään tarttee laittaa jos lainkaa aikoo. tuskin maltan odottaa...