Oletko tavannut ketään suosikki artistiasi henkilökohtaisesti?

Minulla on ollut Onni tavata Teuvo Oinas,Rauli bädig Somerjoki ja Hektor henkilökohtaisesti,olivat herrasmiehiä ja on nyt mukava heitä muistella,kun enää on vain muistot.

Avainsanat: muistot kultaantuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:52

Ihan sattumalta Susanna Haaviston,
taisi olla kolmen lauseen mittainen 'seurustelu'
Susanna on enempi ihminen kuin arvaiskaan

Kysyjän kommentti

Susanna Haavisto on lahjakas näyttelijänä ja laulajana.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:54

tarkoitatko oikein henkilökohtaisesti, vai keikalla?
kerran sain nimmarin Topi Sorsakoskelta hänen konsertissaan, diggaan hänen miehekästä ääntään.........
www.youtube.com/watch?v=RQGB...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:00

En muusikoita, mutta kaksi kirjailijaa kuului tuttavapiiriini: Anu Kaipainenja Tytti Parras.
Pekka Kejonen ja vaimonsa Kirsti ovat yhä tärkeitä ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:23

moniakin, mut viimeksi jutustelin piepposkan kanssa , (siis tuija piepposen )....sittarissa tupasahdimme yhteen juoruileen ... ja kuin ollakkaan minulla oli just silloin hänen piirtämä siili t-paita päällä...hän on kyllä niin positiivinen persoona , et ei voi olla pitämäti hänestä...jot ihailen häntä suuresti, on niin moni taituri ja lahjakas...ihan fanitan häntä 10 :llä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:23

Kyllä vaan olen Kake Randelinin kanssa ollut jutuilla muutamia kertoja :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:40

Keikoilla olen muutamien kanssa ollut ihan juttusilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 11:51

Useitakin kun olin kaverin apuna hänen järjestäessään keikkoja.
Tuntuu varmaan uskomattomalta mutta Antti Hulkko oli erittäin asiallinen ja pyysi jopa jatkoille esiintymisen jälkeen. Täysin eri ihminen kuin mediassa, ihan puheesta lähtien. Myös Tommi Läntinen ja Ismo Alanko olivat todella mukavia ja mielestäni aidosti. Lavalla esiinnytään ja sen jälkeen laitetaan haalarit naulaan. Yhteistä on kaikille ollut kuitenkin se että tuntuvat arvostavan keskustelua jostain muusta kuin musiikista, saavat varmaan vastailla niihin kysymyksiin ihan tarpeeksi muutenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 13:00

En ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 14:09

On vuosien varrella hyvin monia tavattu lähinnä työn merkeisssä.Ei niitä kaikkia muista mutta yksi viikonloppu lavajärvellä Irwinin vieraaana jäi mieleen.Pakkanen täynnä kossua ja Antin oma levyautomaatti soi yötä päivää.Irwinä piti aina kutsua vapaa-ajalla Antiksi tai muuten suuttui.Silloin kävi niin,että lähistöllä asuva kaveri änkesi sinne veneellä ja loppujen lopuksi hukkui siihen rantaveteen...Kovat kuulustelut mutta ei siinä ketään syytteeseen joutunut vaikka lehdet repi dramaattisia otsikoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:16

valitettavasti en ole ainuttakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:41

Kyllä, kotimaisia ja ulkomaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 17:48

Suosikkiartistejani en ole tavannut, mutta muita kylläkin.