Reijo Taipale täyttää parinpäivän päästä 70 vuotta,pidätkö hänen musiikistaan?

Minä Pidän hänestä ja hänen musiikistaan ja hän on kotoisin Miehikkälästä,appiukkoni teko pitäjästä.

Avainsanat: reijo taipale suosikkini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:48

Pidän tosi paljon..kaikenaikaa tulee radiota Reijo Taipaleen musiikkia..Tulee ihan nuoruus mieleen..kun tanssi tällaisen musiikin tahdissa..liiteli kun keijukainen parketilla....

Kysyjän kommentti

Reijo Taipale komea ääninen tangolaulaja,tulee niin kaihoisa olo,kun muistelee omia tanssireissuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:36

Ei ole minun tyyliä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:48

Joo varsinkin tästä; Taipaleelle jäivät nuoruuteni päivät, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:54

enpä ole kuulunut faneihin koskaan, tosin varmasti paljon parempi kuin moni muu aikalaisensa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:14

kyllähän Reijolla hyvä ääni on!
www.youtube.com/watch?v=pijg...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:39

Toki toki ja se oli nimenomaan Reiska joka sai minut uskomaan, että jaksaa se vanhakin vielä tanssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 11:14

palisanteri,kuuntelin linkin,onpas unohtunut Taipaleen miehekäs ääni ja tyyli,tekis mieli parketille jonkun lipevän partaveitsen viemäksi...aavaaan meren tuolla puoleeen....Onnea vaan Reiskalle roppakaupalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 12:37

Reijo kuuluu minun suosikkeihini.
Yksi parhaista kappaleista "Sirppinä sinut taivaalla nään...", onhan niitä paljon muitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:17

ei ole minun musiikkimakuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:57

Ei ole minunkaan musiikkimakuuni, mutta arvostan häntä suomalaisena taiteilijana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:44

En varsinaisesti Reijoa kuuntele, mutta Reijolla on hienoja lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:15

Enpä juuri kuuntele vaikka Reiskalla on kyllä miehekäs ja hyvä lauluääni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 17:50

No en kauheasti pidä, mutta en pidä monen muunkaan musiikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:40

Omaa hyvän lauluäänen, on myös hyvä vanhan ajan esiintyjä. En ole kyllä aikoihin kuunnellut kevyttä musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 10:32

En kuuntele juurikaan tuota musiikkisuuntausta, mutta kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Onnea vaan 70-vuotiaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:50

Suosikkilistallani.