Oletko sairastanut tänätalvena paljon.

Minulla kaksi virtsarakontulehdusta peräjälkeen ja yksi keuhkoputken tulehdus ja sitten vanhat viat päälle.

Avainsanat: tulehdus tauteja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:12

En ole muuta sairastannu,kun sen sikapiikin jälkeen sain päänsäryn 2 viikkoa kestäneen yskän...pitää ihan koputtaa maalaamatonta puuta..kun on saanut olla muuten terveenä..

Kysyjän kommentti

Terveys on ihmiselle se tärkein juttu,kun sen vain ymmärtäisi ajoissa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 09:23

Yhen kerran oli vähän kuumetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:26

eipä ole mitään ollut, ei edes niitä itsehankittuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:37

jalaanpäällystätautia olen potenut jo vuosikausia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:34

koputtaa eikus hakkaa puuta,olen säästynyt kaikelta,paitsi yhden kerran selkä ilmoitti olemassaolostaan,mutta sekin onneksi meni ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:38

Sairastelen oikeastaan hyvin vähän. Flunssa se sitten yleensä on mikä iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:53

Ei mitään lääkärillä käyntejä ole ollut eli ei mitään reseptilääkkeitä ole tarvittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 11:53

Liikun niin paljon ulkona että köhältä ja röhältä ei voi välttyä.
Normaalit kausiflunsat on varmaan koettu joka vuosi, ei mitään malariaa tai vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 15:20

olen . minua on vaivannut flussa, selkäkivut sekä nyt nilkka on tosikipeänä. saan pitää tukisidetta ja rasvata aamunilloin.kynsisieni kiusaa minua myös.mitähän seuraavaksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:45

Viimeisen kuukauden olen potenut flunssaa, ja lääkekuurin syönyt. Mutta tauti ei ota asettuakseen. Sitkeä flunssa on päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:10

Toistaiseksi olen pysynyt aivan terveenä, jos nyt tuota selän ajoittaista vihoittelua oteta lukuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 17:52

En ole sairastellut yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 19:18

En yhtään flunssaa .Ei minkäälaista vaivaa.Aika harvassa.