Huomenta napsulaiset. Taas on tullut pakkasukko nurkkia koputtelemaan. Mites muualla? Kuinka sunnuntaisi vietät?

Mittari näyttää -22 ja todennäköisesti tulee aurinkoinen päivä. Olisi ollut yövuoro, mutta jo viikon sairaana töissä kuljettuani nyt en enää jaksa vaan pitää levätä ja sairastaa tämä flunssa pois.

Avainsanat: suloinen sunnuntai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 07:29

Pakkasta on 12, taivas vielä harmaa, mutta kyllä se siitä lupaili kauinista aurinkoista
ulkoista olemusta.
Toivotan myös, että paranet pikapuoliin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 07:20

Pikaista paranemista sulle sinne. Täällä taivas aika selkeetä 11- ta Ei sada mitään oottelen aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 07:35

Täällä on - 12 ja näyttää tulevan kirkas päivä, minä tänään hoidan pikkuihmisiä eli kiirettä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 08:12

-16C vielä tähän aikaan. puut komeassa kuurassa ja aurinko pilkistelee jo.
töihin ei saa mennä sairaana!!! pikaista paranemista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 08:51

Lappeenrannassa -11 ja aurinko pilkistää.Parane pikaisesti ja Vilmalle Onilta terveisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:10

Meilläpäin taitaa olla hienoin talvisää -7 astetta vain...Taivas alkaa kirkastumaan ja aurinko jo pilkistelee...Minun on lähdettävä Santun kanssa lenkille...siinä saa lämmittelyn,kun lähden sen-jälkeen kuntosalille ja uimaan..Kotona odottaa ruoka valmiina,kun olen kuntoillut..kinkkukiusauksella saan herkutella...jäätelöä ja mansikoita jälkiruuaksi..Sitten voi vaikka hetken levähtää ja nauttia elämästä,kun on taas sitten niin hyvä ihana olo..Illalla kyllä on pieni uusi lenkki tehtävä Santun kanssa..saan taas pitää Santun koko viikon..ihanaa..
Koitahan sinä parantua pian!!!!!..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:36

terveisiä vaan aamulenkiltä,
mittareita ei tullut luettua, mutta siinä kympin korvilla , aurinkoinen , tosi hieno talvisää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:26

aivan ihana ilma -7 , mutta lämpenee kyllä , eilenkin oli jo iltapäivällä + 3 ... kevät tulee .. ihquu .. ja räystäät tippuu ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:32

Huomenta sinullekin. Seitsemän aikaan kun nousin, oli meillä - 17.5. Nyt paistaa ihanasti aurinko ja pakkanenkin on laskenut parisen astetta.
Pientä askarta tässä on pitkin päivää tiedossa. Se loppuu kyllä taatuski kun klo tulee 15.00. Silloin istun tiukasti sohvalle sukankutimeni kanssa ja unohdan kaiken muun, paitsi sen mitä meinaan telkkarista katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 12:00

Aamulla oli 19 ja risat pakkasta mutta nyt vain -12C. Aurinko häikäisee ja peilaantuu hangista niin että tarvii varmaan kaivaa reibanit piironginlaatikosta jos meinaa lähteä vaikka saareen iltapäivällä. Tarkoitus oli mennä laavulle mutta ei ole kiva grillailla jos pitää olla pilkkihaalari päällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 14:28

Olin mökillä vähän lumitöissä. Grillikatoksen katolla aika kuorma.
Tyhjäksi tuli. Kaikki muuten mukavasti. Pakkasta alta kymmenen astetta ja aurinko paistaa.
Ei muuta kuin kesää odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:17

Teimme miehen kanssa oikein pitkän kävelylenkin, kun oli niin upea sää ja oli ilo nautti upeista talvimaisemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 18:00

Aurinkoinen oli päivä, mutta minulla meni telkkarin ääressä suurin osa ajasta, kun katsoin Salpausselän kisat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 12:30

Tasan ei käy onnenlahjat, meidän kulmilla -1 ast. Kyllä sen kestää.