Tiedätkö millainen on leikkimielinen kisailu nimeltään "valokuvasuunnistus"?

Sopii kaikenikäisille. On joukkuelaji tai yksilölaji.

Avainsanat: valokuva suunnistus leikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 21:53

sattumalta luin just äsken jutun

verkkolehti.nuorisuomi.fi/uu...n=14541659

Kysyjän kommentti

Niin se on!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 21:50

Tiedän, meidän lehdessä se on toteutettu ainakin kahtena edellisenä vuonna, muistaakseni loppukesästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 05:52

Paikallislehti järjestää joka syksy valokuvasuunnistus-tapahtuman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:28

Meillä meltauksen koulussa on sitä syksyllä

Lähteet:
Eli tiiän mitä se tarkoittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:48

En ole kuullutkaan valokuvasuunnistuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.03.2010 - 10:24

Outo juttu minulle, mutta kävin tuon ylitarkan laittaman linkin lukemassa. Hauskan oloinen juttu, sitähän voivat aikuisetkin soveltaa tulevissa kesäbileissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:34

olipas outo juttu, mut meillä oli paikallis raduossa sellainen kilpailu, et toimittaja seisoi jonkun esim.patsaan luona ja kuvaili sitä, se joka ensiksi ehtii sihen hänen luokseen saa palkinnon, no minähän sihen hämeenkadun vanhannaisen ja kissapatsaan luokse sit törmäsin ja tovi siin sit haastateltiin radioonkin ..no palkinto oli lahjakortti karhuravintolaan... joka pääsi kyl minulta vanhentumaan ilman karhunlihaa , jota en ois syönytkään... nalleja kun en suuhuni pistä ... :( jaajoo .. tää oli vähän eri juttu , mut kilpailu oli kuitenkin tämäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:43

Ala-asteella harrastettiin valokuvasuunnistusta, se oli hauskaa.