mistä aikoinaan saitte selville, että tämä napsupalsta on olemassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:59

Hain äkkilähtöä Teneriffan matkalle. Käytin apunani napsun äkkilähtövahtia.
Sitten kirjauduin sisälle, tein nimimerkin ja koukkuun jäin.
Nielin koko syötin, mutta en ole katunut pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:51

Halusin tietää yhden kysymyksen ja sponsorilinkissä oli NAPSU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:51

En muista, miten tänne "jouduin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:56

Olin lähdössä reissuun Teneriffalle ..ja kaverini sanoi katso Napsusta hotellia minne olimme menossa ja sitten kirjauduin Napsuun heti saman tien..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:28

Enpä muista, mutta jonkun asian yhteydessä NAPSU putkahti esiin.
Päätin katsoa ja tämähän on ihan kiva asiallinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:46

Etsin lentoa, ja eksyin vahingossa tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 21:05

Äkkilähtöjä etsiessäni. /Tätäkin on muuten kysytty hyvinkin usein.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 21:19

joku napsu paljasti tämän salaseuran olemassaolon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 21:32

Joskus etsin äkkilähtöjä ja näin napsun, en silloin tiennyt koko keskustelupalstasta. Haeskelin tässä muutama viikko sitten tietoja tulevaa matkaa varten ja päädyin taas napsu-sivuille ja huomasin, että täältä löytyy kiva porukka, jolta saa vielä tietojakin. =) Joten täällä ollaan.

Hyvää viikonloppua kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 21:52

Yks heppu kertoi terassilla :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 03:08

Googletin palstaa, jolla kysytään ja vastataan, ja tällainen löytyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 06:36

Elämäntoveri antoi vihjeen tästä sivustosta ja se olikin hyvä vinkki. Koukkuun jäin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:48

Enpäs muista muuta kuin jotain matkailuun liittyvää googletin ja putkahdin palstalle,kirjoitin jonkun jutun ja huomasin kirjautumisen...eli menetin joitain pisteitä sinä,mrrrr ;-) Hauskaa on ollut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 12:13

Etsin valuuttalaskuria, täältä löytyi yksi mutta sen jälkeen on löytynyt paljon parempia muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:13

Poikani kehoitti vilkaisemaan Napsusta kun hain tietoa jostain matkakohteesta ja sitä kautta eksyin tänne keskustelupalstalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 18:15

Sukulaistyttö kertoi tästä.