onko napsupalstalla hyviä kysymyksiä ja vastauksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:55

mikä ettei

mutta viime aikoina on alkanut ilmetä liikaa toistoa, samoja kysymyksiä yhä uudestaan, kysyjät voisivat vähän katsella niitä avainsanoja ja tarkistaa ettei ainakaan samana päivänä samaa asiaa ole jo kysytty

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:50

Useimmiten on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:52

yES

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:44

Ou Yeah!
Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:51

Parhaimmat kysymykset ja vastaukset löytyy napsusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 21:04

"Ennen vanhaan" oli, nyt täällä anonyymit ja muutaman uudet tekevät toistoa ihan liiankin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 21:35

Ei ole hyviä kysymyksiä eikä huonoja sen paremmin kuin huonoja tai hyviä vastauksiakaan, on vain tilanteeseen sopivia kysymyksiä ja vastauksia. Se mikä toisen mielestä on tarpeeton, voi antaakin toiselle ratkaisun. Että näin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 22:12

Paljon on hyviä kysymyksiä ja vastauksia...ihan mukavaa olla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 10:32

Erinomaisia ja useasti,toiston makua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:18

Yleensä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 18:18

Tähän asti on ollut, mutta viime päivinä jotkut kysyy samaa asiaa aina vaan ja toistuvasti. Nämä anonyymit, jotka voisivat vähän vaivautua katsomaan jo tehtyjä kysymyksiä ja vastauksia.