kumpi kiinostaa enemmän kotimaan vai ulkomaan matkailu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:52

Kahdesta en luovu : kotimaan ja ulkomaan matkailusta

kummallakin on aikansa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:48

Uimahallin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:50

Kyllä ulkomaan matkailu on ihanaa..talvella päästä lämpimään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:15

Vähintään kerran vuodessa ulkomaille ja kerran kotimaahan.
Monasti useammankin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:20

vastaan että ulkomaan, yhtään kotimaata väheksymättä.
On mahdollisuus tutustua eri maihin ja joskus on kiva päästä myös lämpimään varsinkin silloin kun täällä on kurja ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:36

Ulkomaat kiinnostavat enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 21:02

Kotimaata on tullut kierreltyä ja aika tutuksi tullut, joten ulkomaita vielä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:43

molempi parempi. enimmäkseen on viimeaikoina ulkomailla tullut pistäydyttyä, kotimaanmatkailu jäänyt vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 12:15

Ehkä vähän valimaastossa olen kun eniten olen ollut viime vuosina Ahvenanmaalla.
Varmaan taas tänäkin kesänä, mutta nyt vasta loppukesästä jotta jäät ehtii ainakin osittain sulamaan. Tarkoitus on kuitenkin uida ja pyöräillä siellä, ei hiihtää ja pilkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:20

Ulkomaan, vaikka toki kotimaassakin on monta käymätöntä paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:32

Ulkomaat kiinnostavat - kotimaan matkailu rajoittuu aika pitkälti omalla mökillä oleiluun. Kiinnostaisi kyllä kovasti käydä Kolin seudulla ja Lapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 18:20

Kotimaata olen aika paljon nähnyt, joten ulkomaille haluaisin, mutta ei se ole nyt mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 08:27

Ulkomaat tiettsti, Suomi on sen verran tuttua eteti täältä elämyksiä löydy.Keskimäärin joka toinen kuukausi piipahdan maan rajojen ulkopuolella (en kuitenkaan Virossa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 12:48

Ulkomaan matkat kiinnostavat, kotimaa huomattavasti kalliimpi!