minkä lemmikin aioitte seuraavaksi hankkia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:36

Ei enää lemmikkejä tähän talouteen.(ikävä kyllä).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 19:38

pitävät parempaa huolta minusta kun muita lemmikkejä ei oteta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:43

Ei ole harkinnassa mitään lemmikkiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:49

Hau ,hau!

Lähteet:
Joko arvaat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:29

Suosin näitä koiria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 20:57

En enää hanki uutta lemmikkiä sen jälkeen, kun tuo uskollinen karvanjakokone minut jättää tänne yksin taapertamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 21:21

kissa mut sit kun muutan koska asun keskellä kaupunkia ja se voi vaikka jäädä auton alle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 22:06

Käärmeen Sit Leijonan Sit oinaan SIt härän ja Ravun.Siinähän ne olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 22:39

kissoja on aina ollut ja nytkin nämä kaksiihanata kotiepelii ja jos aika heistä jättää ennen kuin minust, niin kissa se tulee edelleenkin olemaan tuo uusi lemmikki (koiratkin kyl niin ihanii, mut niille oon allerginen)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 01:02

En ota minkäänlaista lemmikkiä, jos tästä nykyisestä aika jättää. En tätäkään olisi ottanut, mutta lupauduin ottamaan sen pariksi viikoksi kunnes omistajat löytävät sille uuden kodin. Ja se pari viikkoa on nyt venynyt puoleksitoista vuodeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 03:04

No niin no mähän keräilen näitä lemmikkejä. Minkähän mä seuraavaksi ottaisin, kun käyn shoppailemassa.

Koiria meillä on kaksi ja yksi kissakin. Luulen, ettei tän katon alle enempää mahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 06:00

En mitään. Niin paljon huolta ja vastuuta. Eikä lemmikin (lähinnä koira, jos olisi lemmikki) paikka ole rivarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 12:26

Tyttärellä on pitkä lista...
Hetken huumassa en hanki yhtään mitään ja toistaiseksi asian on saanut pois päiväjärjestyksestä sillä kun on kertonut että ei se pärjää yksin kotona. Reissataan kuitenkin sen verran paljon.
Jos asuisin omakotitalossa, olisi bullterrieri vahtimassa reviiriämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 17:23

Jos vielä joskus lemmikin hankin niin se on ehdottomasti kissa. Nykyiseen elämäntilanteeseemme eivät lemmikit sovi.