Käykö Krakovassa Visa Electron maksuvälineenä ja rahan nostoon automaatista?

Avainsanat: krakova puola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2008 - 11:59

Kyllä käy,mutta ole varovainen,sielä on automaatteja,jotka varastavat Visasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 15:05

OP-Visa Electron on kortti, jolla voi maksaa ostoksia ja nostaa käteistä rahaa automaateista sekä Suomessa että ulkomailla. OP-Visa Electronissa ei ole maksuaika- ja luotto-ominaisuutta.

Lisätty: 17.08.2008 - 15:05

Kansalliset maksukortit poistuvat vähitellen käytöstä. Korttien muuttuminen on osa yhtenäisen euromaksualueen (SEPA) muodostumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 21:58

Käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 22:34

Varsovassa kävi, varmasti myös Krakovassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2008 - 22:47

Puolassa käy electroni rahan nostoon aivan joka automaatista.

Koska Puolassa ei ole euroa niin luultavasti maksat rahan nostamisesta pari euroa + 2 % nostomaksua. Kortilla ostaminen ei maksa mittään ekstraa (ainakaan osuuspankin tai nordean korteilla).

Ostaminen onnistuu lähes joka paikassa riippumatta siitä oletko ravintolassa, ruokakaupassa vai vaateostoksilla, toisin kuin esim. Saksassa, joka on ehkä Euroopan jälkeenjäänein maa pankkipalveluissa.

Aivan halvimmissa duunari- ja opiskelijaruokaloissa, toreilla ja kebabkiskoilla ei tietty voi maksaa ku käteisellä.