onko sauvakävely trendi laji?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 07:08

Hyvä sellainen kuntoilu lajina. Käy nuorille ja vanhoille. Erittäin kiva oivallus.Sauvakävelyssä saa hartiat liikettä paremmin kun pelkässä kävelyssä.Tasapainoa kehittää ,kuntoa nostattaa.liukkaallakin uskaltaa mennä paremmin .Sen takia laji vetänyt vanhempiakin puoleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 18:28

Kyllä se on ihan hyvä laji..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:47

trendin takia sitä ei kannata harrastaa,

opettele oikein käyttelemään niitä sauvoja ja harrasta piittaamatta trendeistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 20:05

Siitä en tiedä onko se trendikästä, mutta erittäin hyvä apu liikkumisessa. Tekee hyvää hartiaseudun lihaksille ja antaa vauhtia kävelyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:09

Keppikävely on jäänyt nyt vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 18:35

No hoh, enneminkin tässä on joutunut puolustautumaan "dementiahiihtoako harrastat" uteluihin, ei ehkä enää niin paljon viime vuosina kuin aivan lajin alkutaipaleella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:06

Trendiä tai ei. Mukavaa kuitenkin. Suosittelen kaikille.