mitä napsulaiset harrastaa vapaaajalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 17:02

Liikuntaa, matkustelua,lukemista, kädentaitoja,ristikoita ynm.ynm.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 17:01

Matkailua, ulkoilua, lukemista, vaellusta, musiikkia ja elokuvia. Rakkain harrastus alkaa kevään tulon myötä ja se on puutarha kaikkinensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:08

Matkustamista,ulkoilua, kuntosalia,uintia ,vesijuoksua,lukemista telkkarin-katsomista ja teitysti tätä NAPSUA..mikä on tosi mukavaa..ja piristävää.

Lisätty: 06.03.2010 - 17:10

Yksi harrastus vielä..että pidän tytären koiraa meillä paljon hoidossa..on nytkin koko viikon..ihana mikä on minun profiili-kuvassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:15

lukeminen ja kaikenlaiset ulkoilmassa tapahtuvat jutut, reissussakin tulee käytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:34

Vapaa-ajalla töitä ja siihen liitän hiukan omaa aikaakin. Sen käytän totaalisesti leväten, ristisanoja täytellen, ystävien tapaaminen. jne. Loma on erikseen, jolloin irtaannun maisemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:44

Lista on pitkä, en käy luettelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:37

Ulkoilen, luen, koirien kanssa touhuan ja tietysti samalla koko perheen... Kesällä puutarhahommat ovat ykkösenä, talvella ompelen hieman. Bloggailu on myös uusi harrastukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:53

ulkoilu,puutarha,isännän hyvänäpito,lapsenlapset,korttiaskartelu,kalligrafia,napsuilu ym kivat jutut ja erilaiset kädentaidon kokeilut: pajutyöt,huovutus,nikkarointi,maalaus kankaanvärjäys,pienet betonivalut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 20:03

Kaikkea käsillä tehtäviä juttuja. Napsuttelen, hoidan pihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:07

Pääsääntöisesti musiikkia, ja kirjoja. Mutta myös ulkoilua ja koiria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:54

Metsässä kävelyä, lukemista paljon, ristikoita, telkkaria, nettiä, vähän käsitöitä, ym.