onko uiminen hyvä laihdutusmuoto?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 17:29

hyvä liikuntamuoto kyllä
varsinkin jos laihduttaa meinaat niin muista että säänöllinen liikunta on koko jutun a ja o , siellä halilla on käytävä säänöllisesti ja useamman kerran viikossa (vaika joka päivä jos mahdollista)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 16:55

Uiminen on hyvä liikuntamuoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:30

Uiminen voi olla laihdutusmuotokin. Mutta täytyy sykettä nostattaa säännöllisesti ja uida matkaa. Mutta laihdutukseen kuuluu ruokavalio myös.Siinä suunnittelua ja itsekuria.Puntaroida mitä korjaa syömisessään. Mitä ei tarvitse ja mikä' on terveellistä.Isot ateria pois .Tilalle useampi pieni.Nestettä tarpeeksi.Uidessa voi käydä ainakin täällä ,ulkoaltaassa.SE lisää verenkiertoa ja rasvatkin rapisee.
Muutenkin kylmyyttä kestää paremmin eik'ä flunssatkaan tule niin helposti.Ainahan liikunta, on se mitä tahansa, kun lähtee liikkumaan, edistää painoa pysymään kohtuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:33

Uiminen on ihan hyvä kuntoilumuoto...minäkin käyn 2-3 kertaa viikossa uimassa..Kyllähän se ainakin kiiteyttää paikkoja ja laihduttaakin..Jos meinaa laihtua on syömistä vähennettävä...paljon vihanneksia ja hedelmiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:46

Aivan varmasti on.
Allaskävelykin on aivan mahtava, jos hallista sellainen löytyy. Vyökävelykin on ihan ok. Ankkauinti, eli sammakko on aika paha iäkkäämmille, niskat jännittyy. Suosittelen vesikävelyä ja vyökävelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 19:58

Kyllä on ja kun siihen vielä yhdistää tämän vesijuoksun, niin kilot karisee ja paikat kiinteytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 20:00

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:44

Pitää uida joka päivä säännöllisesti ja pitkiä matkoja, jotta laihtuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 13:08

kon