Onko kahden 14vuotiaan kielimatka Brightonissa mielestänne turvallista?

Eli olemme kesällä lähdössä kolmeksi viikoksi Brightoniin Englantiin kielimatkalle ystäväni kanssa.Mitä mieltä te olette kaupungin turvallisuudesta verrattuna muuhun Englantiin?
Tiedän että Englantihan ei ole mikään turvallisin maa kahdelle teinityttöselle,mutta mietä mieltä te olette?

ps.Kumpikaan ei siis ole aijemmin käynyt Brightonissa,molemmat ovat kuitenkin käyneet Englannissa/Skotlannissa.

Avainsanat: iso-britannia brighton

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 17:02

on turvallista, olen itse ollut kielimatkalla brigtonissa ja pidin paikasta kovasti, suosittelen omasta puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 16:58

Ei eikä mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:40

Kyllä pitäsi olla joku vanhempi mukana..ei kahdelle nuorelle ihmiselle sopiva...liian vaarallista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 19:55

Jos minä olisin jomman kumman äiti, niin en laskisi yksin tuolle matkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 19:58

Idan kanssa samalla linjalla, ei tulisi lupaa lähteä. Katsoisin asiaa parin vuoden päästä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 00:09

Olin itse Brightonissa 15v. ja olen kyllä varauksellinen. Yöelämä ei ole sen ikäisiä varten.Paikkana tosi kiva rannikkokaupunki ja paljon nähtävää.Kunpa järki mukana, kaikki silloin ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:39

Ei ole sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 09:10

Kyllä on turvallista,kunhan vain käyttää omaa järkeä.
Brighton on upea kaupunki,ja monien turistejen/kielimatkalaisten suosiossa.Yksinhän te ette siellä kuitenkaan ole,mukaan tulee aina myös matkanjärjestäjiltä liiderit,(kaksi suomalaista/oman kansalaisuuden omaavia liideriä) Sinä ja kaverisi pääsette samaan isäntäperheeseen tai EF/STS-ym matkanjärjestäjien glubille.-Suosittelen kuitenkin enemmän ehkä isäntäperhettä,koska siinä pääsee nauttimaan oikeasta Englantilaisesta kulttuurista.
En ymmärrä edellisten vastaajien; "ei,eikä mahdollista"-kommentteja,itse olin 14vuotiaana Brightonissa,ja uudestaan 16vuotiaana,jos osaa käyttää järkeä,(ja kännykkää) Brighton on upea kielimatka-kohde.
Ja vielä tuohon "ei,eikä mahdollista"-kommenttiin,että et itse taida tietää mitään kielimatkoista,jos ihmiset lähettävät jo 9vuotiaita kielimatkoille,niin uskoisin että kaksi 14vuotiasta pärjäävät ihan mainiosti.

Mutta sitten pari varoitusta,

-Pitäkää kännykät AINA mukana,niinkuin jokaisessa muussakin maassa,hulluja voi ilmestyä mistä vain.
-Kuunnelkaa tarkasti liiderin ja oppaan ohjeet,ja ostakaa/ottakaa mukaan mielellään myös Brightonin kartta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 01:26

Jos arveluttaa, niin suosittelisin Maltaa.