Mikä on Lontoon keskustan komein ja perinteisin pubi? Millainen se on?

Lisätty: 07.03.2010 - 07:10

Henkilökohtaista kokemusta ei minullakaan ole, mutta matkailualan lehti Mondo kertoo seuraavaa: Pubien huippu on 1800-luvun tunnelmainen Prinsessa Louise. Seiniä peittävät kaakelimaalaukset ja katto on komeasri rapattu. Vanhoja lamppuja, peilejä ja oikea takkatuli. Pubi on jaettu väliseinillä pieniin tunnelmallisiin "koppeihin" joissa jokaisessa on oma pala baaritiskiä. Kopit ovat kuin teatteriaitioita joissa voi nautiskella illasta kaikessa rauhassa. Vaikka se onkin Lontoon keskustan komein pubi niin oluttuopit siellä ovat edullisia. Tää pitää nähdä, joskus.

Avainsanat: tunnelma vanha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 17:08

Komein ja perintein ?
Varmasti niin pitkälle mielipidekysymys, että jää lopullista vastausta vaille.

Vanhimman tittelistä kilvoittelevat :

The George Inn ja The Seven Stars. The George Inn rakennettiin 1767, suljettiin, suuri osa siitä purettiin mutta avattiin uudelleen pubina. Toinen kilvoittelija, The Seven Stars rakennettiin vuonna 1602 mutta on epäselvää, onko se ollut pubi alusta asti.

Lisätty: 06.03.2010 - 17:48

yksi erikoisuus tietysi on 1745 perustettu Dirty Dick's, nimensä veroinen,
siellä ei turhan usein siivoilla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 16:32

Min en oo käyny ikuuna Lontoossa.Joten kokemusta tältä saralta ei oo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 08:56

Pitäisi lähteä joku kerta Lontooseen etsimään sitä komeinta pubia..niin pääsi samalla kokemaan Lontoon sumun..kun en ole vielä käynyt..voi..voi..paljon on vielä näkemättä maailmaa..