Hamstraatko viikonlopuksi jääkaapin täyteen herkkuja ja hyvää ruokaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 18:32

Ostan vaan tarvittavat herkut..Enkä käy aina viikonloppuna kaupassa..ostan jo viikolla monta kertaa..mitä tarvii ja pakastimesta löytyy aina jotakin herkkua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 16:11

Hyvää ruokaa ja herkkuja on kyllä ostettu, muttei nyt sentään jääkaappia täyteen.Me ei kuuluta hamstraajiin, ostetaan sen verran ettei kesken lopu kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:19

Emme hamstraa ja jääkaappikin on vaan puolitäysi. Hyvää ruokaa silti on aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:26

Kyllähän se nykymaailman menossa on ilm. suuntaus, jotta joka päivä on juhlapäivä, joten miten nämä sitten muuten erotettaisiin toisistaan, arki - viikonloppu -juhla, kuin vaikkapa ruoka/herkkuvalikoinnilla? Viikonlopuksi yksi perusruokalaji yleensä kahdelle päivälle meillä, joka on ns. hyvää/parempaa ruokaa/herkkua... ehkä enemmän leikkeleitä/vihanneksia myös, ettei sillai hamstrattua tule, yritän kyl aina ottaa selvää, jotta kuinka monta syöjää viikonloppusin on tulossa, jolloin säästyn turhilta/ylimääräisiltä ruokaostoksilta eikä sitten mene haaskuuseen (roskikseen) suotta:) Äsken esim. paistoin perunoita ja jauhelihapihvejä (viikolta jääneitä), sipulia, pekonia ja paistoin kananmunia, joten nämäkin sitten löysivät tiensä masuun eikä hukkaan...
Ja asiaan, pikkasen lipes vastaus mulla; viikonlopun erotan arjesta erilaisella ruualla/herkulla kuin arkena, mutta ei niistä välttämättä jääkaappi täyteen tule...ja kaikki ruoka on hyvää kun sen rakkaudesta ruokaan tekee:D

Lähteet:
katsaus jääkaappiin ja huomiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:39

EN TEEN HALPAA JA TERVEELLISTÄ KOTIRUOKAAJA OSTAN SEN VAAN MINKÄ TARVITSEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:59

En hamstraa mitään. Päinvastoin jakelen naapureille kaiken ylimääräisen, jopa ruoatkin, ja ovat kelvanneet.
Kun yksin asuu, niin eipä tuta tarvitse hamstrata mitään. Kaikkea muutakin on ihan liikaakin, joista pitäisi päästä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:49

En hamstraa .Olen hyvin pidättyväinen ja tarkka ostoksien suhteen.Teen itse hyvin pitkälle.Tänään söimme lohikeittoa ja marjaisaa kiisseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 19:49

Ei jääkaapissani näy arki eikä pyhä. Samat melkolailla on ostokset, ehkä kermapurkki on viikonlopun hienous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:30

Tavallista ruokaa vain ostan. Herkuttelijaksi minusta ei ole.