onko ajokortti hyödyllinen ja tarpeellinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 15:37

Kortista en niin tiedä mutta ajotaito on tärkeä. (140 autokilpailun kokemus.)
Uimataitokin tärkeä 1000 sien järvien maassa. Hyvät henkivakuutukset.

Ajotaitoa ei teoriatunneilla saa vaan ajamalla ja paljon. Valvotuissa olosuhteissa suljetulla alueella. Kortissani näkyy olevan kirjaimet A BE CE, mitä sitten tarkoittanevatkin.
Ei poliisit ratsiassa kortteja kysele tyytyyvät ilmanäytteeseen. Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 15:38

Kyllä se hyvä olla on. Jos minulla ei sitä olisi, en pääsisi mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 15:39

varsinkin jos autoilet ilman korttia, vaikka kuinka hyvä kuski olisit, niin ratsiaan jouduttuasi tulee vaikeuksia.
mutta jos et autoilla aio , niin henkilökortin tai passin saa edullisemmin kuin ajokortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 15:47

Ainakin minulle on. Ajoin ajokortin heti kun täytin 18 ja siitä asti olen autoillut jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:04

Hyvä kysymys. Olen miettinyt samaa. Jos sitä ei minulla olisi, niin olisin paremmassa kunnossa. Ajoin kortin 28v ja laiskistuin samantien. Riippuu tietenkin missä asuu - matkojen suhteen ja jos on ongelmia muutoin. Moni pärjää ilman ajokorttiakin - olisin varmaan pärjännyt itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:38

Kyllä on ihan hyödyllinen..voi lähte silloin kun huvittaa..Minä kyllä käytän lija-autoa aika paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:44

Ehdottomasti. Kaupungissa ei niinkään mutta täällä maalla ja pohjoisessa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:28

Jos olisi ollut tarpeellinen olisin sen hankkinut. Vaan kun ei ollut, niin jätin hankkimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 10:52

no jos autolla meinaat ajella niin se on pakollinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 14:24

Mikäli on auto ja käyttää sitä, ajokortti on pakollinen.