pelottaako useampia raskaus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 15:44

Olen jo saattanut lapseni maailmaan joten tuo aihe ei ole enää ajankohtainen. Mutta ihmettelen mitä pelättävää siinä olisi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 15:28

aivan varmasti jännittää ensin raskaus ja sitten synnytys.
tosin ei ole omakohtaisia kokemuksia, ei ole lapsia "siunaantunut" mutta mitä ystävättäriltä ja sukulaistytöiltä kuullut.
varmaankin neuvolassa asioista voi keskustella ja vertaistukea asian jo kokeneilta. kauhujuttuja ei kannata kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 15:51

Ei minuakaan pelota. Eikä ole koskaan pelottanutkaan. Luonnollinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:13

Ei minua pelottanut kummallakaan kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:44

Sehän on ihana asia,kun on raskaana..Mitä muistelen kun lapsia odotin..en yhtään jännittänny..eikä pelottannu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:22

Ei pelottanut, ei mikään luonnollinen pelota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:23

ei nyt varmaan itse raskaus, mutta se äidiksi tuleminen ja synnytys.
jotenkin ahdistaa pelkkä ajatus juuri nyt, eli hieman pelottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 14:05

Ei pelota.Tosiaan jos ekaa on tekemässä tai harkitsee, voi pelottaa ajatuksena, se on normaalia.
Odotus oli hienointa aikaa mitä tiedän ja äitiys.Sekin ihmisestä itsestä kiinni .Synnytys onneksi tapahtuu laitoksessa ,siihen on kaikki apu käytössä.Rakkaus kantaa hedelmää.