mitä tarkoittaa suomeksi englanninkielinen sana shawty ?? löytyy ainakin jesse mccartneyn leavin kapaleen sanoista : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 21:30

Urbaani sanakirja antaa 39 selitystä varsin monikäyttöiselle sanalle shawty. Tässä pari esimerkkiä, loput löydät linkistä:

2. shawty
A term orginating in Atlanta that, in the beginning, referred to a short person or child, but the span of the word has grown to include any and all people, especially a girl that is attractive; it is mostly used as a term of endearment to others or just a way of addressing someone

37. shawty

a midget woman with large breasts that spurt warm milk
got shawty milk?

www.urbandictionary.com/defi...erm=shawty

Lisätty: 16.08.2008 - 23:50

Kun tuon laulun sanat ei ole minulle tutut, niin on vähän vaikea antaa parasta käännöstä, mutta lueskelemalla näitä sanan käyttöyhteyksiä ja merkityksiä asia varmaan selviää sinulle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 22:32

www.youtube.com/watch?v=LYMDXK9ZpxQ

tuota biisiäkö tarkoitit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2008 - 17:36

oon miettiny itse ihan samaa ku se on niin monessa eri räp ja r&b biisis.. mut mulle se on selittetty sellaisena valtava rintaisena seksikkäänä naisena.. en oo siis ihan varma..