mitä toisessa yleensä katsotaan , kun ihastutaan toiseen ihmiseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 14:31

joku katsoo silmiin,
joku kenkiä, käsiä, hymykuoppaa tai hiustöyhtöä.
syitä voi olla monia.

kunnes sitten tutustutaan ja luonnekin paljastuu..........

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 15:35

En katso mitään erityistä. Jokin hänessä vain kiinnittää huomioni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:44

Kuka kattoo mitäki ja ketäki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:05

Hampaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 18:57

Ihmisen koko olemus..ja silmät kertoo paljon ihmisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2010 - 00:02

Kuka katsoo mitäkin ja sen perusteella ihastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 00:28

Ääni, ääni ja kuinka sitä käytetään ja onko yleensäkin jotain sanottavaa!Liian pitkään kaunopuheiset itseään korostavat jäävät herkästi päivänvalossa ´`kiinni`.Se on paljolti intuitiota.Siinä taidamme olla omillamme, mutta aina se parhaiten sanansa valitseva ei olekkaan sitä. Se on itsestä kiinni kuinka avoimia olemme itse. Sitä harrastamalla yleensä törmää mukaviin ihmisiin.Kannattaa.