miten muutan tyyppiäni ?? vai voinoko muuttaa tyyppiäni??? =)

Lisätty: 16.08.2008 - 19:48

siis voinko muuttaa mun tyyppii vai en?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 11:52

Jos tunnet olosi vapautuneeksi ja kotoisaksi nykyisissä vaatteissasi, olet luultavasti löytänyt ulkoisen pukeutumistyylin, joka myös heijastaa sisäistä arvomaailmaasi.

Kampauksesta, pukeutumisesta ja varsinkin kengistä löytyy kyllä paljon viitteitä siihen millainen ihminen oikein on.

Kun löytää oman tyylinsä unohtaa oikeastaan tarkkailla itseään ja vaatetustaan tietäen että kaikki on ok. Älä muuta mitään itsessäsi rajusti. Kuuntele itseäsi. Tiedät kyllä milloin olet ylittänyt rajasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2008 - 20:03

Jos tarkoitat ulkoista mene stailistille.
Tyylinmuokkaukseen sisältyy tyyli- ja pukeutumisopastuksen lisäksi vartalotyypin määritys ja kokonaisvaltainen ohjaus kauniiden piirteiden ilmentämiseen yksilöllisesti, jokaisen asiakkaan oma persoonallisuus huomioon ottaen.

Jos sisäinen tyyppi muutos, ehkäpä itsetutkiskelua tai astroanalyysiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 20:38

Noin ulkoisesti muuttaminen on nykyajan konstein jopa aika helppoakin. Jos suunittelet vähänkin radikaalimpaa juttua, niin se ulkopuolenen asiantuntija-apu voisi olla hyväkin idea.

'Sisäinen' muutos, tarkoittaen asenteitasi, suhtautumista asioihin, käyttäytymistä jne. onkin sitten jo isompi juttu. Se on täysin mahdollista, sitä ei tehdä hetkessä. Pienten askeltelten menetelmällä vältytään isoista harharetkistä.

Kaikki on kuitenkin parasta aloittaa miettimällä "mitä sinä haluaisit muuttaa ja miksi?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.08.2008 - 22:17

Monin tavoin
Älä muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2008 - 22:21

Erittäin monin tavoin.
Älä muuta, aitous katoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 03:28

Vaatteilla/muullakaan ei ole todellisuudessa mieheen hirveästi väliä..
Kunhan vain ei ole mitään ällöttävää.

Mutta nainen on kauneimillaan, kun hän nukkuu vieressäsi karvinen yöpuku päällä eikä tiedä, että häntä katsotaan.

Lisätty: 17.08.2008 - 03:28

Niin ja tietysti ilman meikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 10:21

Älä muuta. Oma itsensä on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2008 - 14:28

tarkoitatko kysymykselläsi napsussa proofiilia?
eli miten kuva vaihdetaan profiiliin.

jos et, niin vastaukseni on monin tavoin sama kun muillakin, jotka ovat jo vastanneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 21:50

mikäs vika nykyisessä? jos sentiedät niin korjaa se