minulla on selkä kipeä ja määräsivät sirdaludeja ja paratabseja jotka eivä auttaneet, menin uudestan lääkäriin ja sanoin että jos

voisivat määrätä panacodeja tai jotai mutta eivä suostuneet, sain pari jotai piikkiä persuksiin ja olin puolituntia tarkkailussa, ei mitää vaikutusta ja lääkäri ei edelleenkää suostunut määräämään panacodeja. lopuksi läkäri sanoi antavansa minulle yhden panacod pore tapletin ja se tuotiin minulle valmiiksi veteen sekoitettuna, selkäni on edelleen kipeä. voiko olla mahdollista että se lääkärin antama mukamas panacodi olisi ollutkin jotai muuta. eli siis voiko lääkäri huijata potilasta sanomalla että lääke on panacodi vaikka se ei olisikaan sitä ?

Lisätty: 06.03.2010 - 11:35

kysymys kuuluikin että voiko lääkäri huijata potilasta antamalla jotain muuta kun väittää antavansa.

Avainsanat: sattuu lääkäri kusettaja pipi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 14:26

teknisesti mahdollisesti, mutta erittäin epätodennäkoistä että niin tekisi.

Ei ne kaikki lääkkeet tehoa samanlailla kaikille.
Itselläni joskus sama juttu , toinen lääke ei meinannut tehota, sitten sain samaa kuin määrätään kihtiin, niin rupesi selkäkipu hellittämään vähitellen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 11:29

jos oikein pahat selkäkivut, olen saanut tramalia (pillereinä ja piikkeinä), mutta niistä kyllä tulee niin auvoinen olo etten muutakuin hätätapuksessa niitä tramal-pillereitä ota.
mutta ei päässyt ylös sängystä etu-eikä takaperin, ambulanssipojat piti soittaa piikittämään ja nostamaan.

Lisätty: 06.03.2010 - 12:43

ahaa, luulin että se oli sairaskertomus ja oman selkäjuttuni selitin, sorry.
olisiko pitänyt olla siinä kysymysosiossa ensimmäisenä se kysymys
että huijaako lääkäri.............voihan tosiaan antaa kalkkiporetabletin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 11:31

Sinä kyllä itse tiedät miksi ei panacodeja sinulle anneta. Codeiini muuttuu Morfiiniksi ihmisen kropassa, ja niitä ei kaikille anneta.Eivät ne huijaa sinua, merkintä jää potilaskansioon, ja ei heillä ole käytössään mitään lumelääkkeitä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 12:42

Ei lääkäri määrää lääkettä etteikö potilas tietäisi,mitä lääke on.aika usein laitetaan neulalla kortisoonia.Usimmiten tulehduksesta johtuu kipu.Selkäkivut voi olla hyvin pitkäaikaisia kipuja ja usein toistuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 13:06

Miehelläni paha vika selässä lääkkeenä siihen Pronaxen 500 mg,sai ensiksi samaa,kun sinäkin,tätä Sirtaludeja mistä ei ollut muuta apua,kun pää tuli oudon tuntuiseksi sitten selkä kuvattiin ,vika löytyi ja sairaslomaa yli kaksikuukautta nyt selkä ollut oireeton onneksi.Meillä kotona jatkuvasti tätä kyseistä lääkettä ja resepti on aina uusittuna,saate sanoina hänelle sanottiin,että tämä on hyvä lääke,jos vatsa kestää,on kestänyt.En oikein usko lume lääkkeeseen kohdallasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 13:20

Ei huijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 15:30

Ei ne lääkärit huijaa. Panacod on hermostoon vaikuttava lääke, ja jos sinun kipusi on ollut toisenlaista, niin ei siihen Panacod auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:32

Ei kyllä lääkärit yleensä huijaa..en ole ainakaan kuulut..Mieheni on kokeillut kaikki mahdolliset särkylääkkeet vuosien mittaan..eikä mikään oikein auta..ei auttanut leikauskaan...nyt on jatkuvat vasavaivat mitkä johtuu jatkuvasta lääkeiden syömisestä..Tällähetkellä on Panacod käytössä..