Onko teillä wokkipannua? wokkaatteko paljonkin?

Jos haluat niin kerro wokkireseptisi

Avainsanat: wokki wokkipannu wokkiresepti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2010 - 19:25

Iittalan valurautainen. Wokki-kokkailu on vähän kausittaista, joskus tulee laitettua useammankin kerran viikossa joskus taas menee pitkäkin aika. Mielessä on ollut kokeilla muurinpohjalettujen paisto, uskoisin sen onnistuvan valurautapannulla.

Vähän kaikenlaisia reseptejä on tullut kokeiltua, mutta joskus kiireessä iltaruoka valmistuu näin:

maustamattomia kananfileitä (leikkaan sopivan kokoisiksi, en tykkää käyttää valmiiksi suikaloituja)
tölkki kookosmaitoa
esim. santa maria mausteseos tai sitten mausteita kaapista
herkkusieniä
paprikaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 10:44

on, käytän noin neljä kertaa viikossa, nyt ei kerkiä reseptejä laittamaan mutta myöhemmin jos muistan,

kätevä vehje

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:56

Olin sellaisen omistaja,mutta annoin sen pois koska itse en sitä käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 13:04

Mulla on valurautainen wokkipannu Bodum,jossa paksu lasikansi.Käytössä lähes päivittäin,nyt testattu keraamisella liedelläkin.Harvemmin tarvitsen reseptejä,kun on niin helppoa käyttää sitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 14:28

on , käyttö ei kovin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 15:28

Minulla oli wokkipannu ja käytinkin sitä usein. Nyt pitäisi ostaa uusi keraamiselle liedelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:13

Wokkipannua olen kyllä aina haaveillut..mutta en ole kumminkaan ostanut..Kyllä nyt on varmaan mentävä ostamaan..ja alkaa opettelemaan käyttöä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2010 - 23:51

Sain sellaisen muutama vuosi sitten. Käytössä ei ole kovin usein. Näppärä siinä on ruokaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 02:51

Kyllä meillä on. Kasviksia ja lihaa me siinä tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 16:00

en omista wokkipannua, joten en wokkaa.