Miten saan tietokoneen näytön tv:hen?Tv:ssä lukee :säädä pc-lähtö.

Saisko mahd.selvän vastauksen.Ei mitään kapulakieltä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 08:19

tarkoitatko että haluat käyttää tietokonetta TV:n kautta ( tv-monitorina)
tuossa muutamia ohjeita, toivottavasti niistä apua:
windows.microsoft.com/fi-FI/...er-to-a-TV
www.ezka.org/2009/02/tietoko...oon-5.html

keskustelupalsta asiasta:
www.digivideo.org/phpbb2/vie...1bd1e9323f

tietenkin riippuu mikä tv ja mikä pc tai kannettava.
www.viasat.fi/pdf/tietokonee...isioon.pdf

Lisätty: 06.03.2010 - 09:22

en katsonut miten vanhaa tietoa noissa edellisissä oli,
mutta mikä TV ja mikä läppäri / pc?

Kysyjän kommentti

Mailla toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 09:52

Vaikuttaa siltä, että PC:si ja TV:si välinen yhteys on poikki (esim. väärä tai viallinen) liitäntäkaapeli.
Mahdollista on myös, että liitännät eivät ole yhteensopivia (VGA-VGA, HDMI-HDMI, RF-sovitin, jne..).
Valitse PC:stä sama liitäntä ulos, jonka TV:si pystyy vastaanottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:10

palisanterin tieto oli minulle liian uutta.
Liki 10v sitten ostin ja asensin DGC:heni ATI Radeon näytönohjaimen ja johdot TV:n ja VHS nauhurin välille. Leikin VHS kuvauksen kanssa ja editoin kuvauksiani elokuviksi.
Siitä hommasta on kehitys ajanut ohi joten en ole seurannut aikaa, sillä se tulee kalliiksi rahoittaa tuotekehitystä. Digiboksi oli pakko ostaa että "putkiradiolla" näkee uutiset.
Parenpi kun pitää TV:n ja tietokoneen erillään. Eipä ole pöytäkoneessa DVD:n polttajaakaan, hyvä että näyttää niitä. Läppäreilläni olen digiboksia tutkinut kyllä.