Luin juuri, että Johanna Tukiainen otti jättihuulet. Ovatko nämä sinusta kauniit?

Haluaisitko samanlaiset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 09:34

Tässä tapauksessa tuntuu siltä, että kaikki muutos on eduksi ko. henkilölle!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 07:08

tietysti uteliaana piti etsiä kuva ja katsoa, näyttää ihan pullealta pusukalalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 07:56

En tiedä mitkä huulet ,mistä mahtaa olla kysymys, kun huulia on enemmänkin.En pidä naisellisen kauniina koko hekilöä.Äitelä nainen,ei mitään kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 09:54

Missä kuvatus??Voin kuvitella,että tulee kahta kamalamman näköiseksi töröhuulineen,mutta mikäs mä olen arvostelemaan...jos tykkää itse,on pääasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 09:58

yksinkertaisesti , eivät ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:24

pappa4 vastasi hyvin! Ei taida muutoksetkaan enää auttaa. Lähtölaskenta on jo alkanut hänen kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:54

Johannalla pitää kaikki ola ylitsevuotavan suurta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 11:02

En pysty niitä näkemään kyssärissäsi, mutta ostin eilen Seiskan - mikä on todella harvinaista, mutta kun halvalla sai - ja siitä luin tuon artikkelin. Hyi hitto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 14:12

Voi kauhistus..pitää vielä paksuntaa itselleen töröhuulet..varmaan kaikki mahdolliset huulet saman tien...kun pulleutta haluaa lisää huulille....Kaamea ilmestys oli minun mielestä..kun kerran näin livenä..ja miehiltä senkun kuola valui suupielistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 16:35

No jos mikä on yhdentekevää, niin tämän henkilön "uutiset".Ällöttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 17:29

Tukiaisen ammatissa ehkä ok mutta ei kenelläkään muulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2010 - 23:39

En ole hänen huuliaan nähnyt, mutta kuvittelen että ennemmin rumat kuin kauniit.