Mikä sähköposti on nopein, onko se gmail? Onko kellään kokemuksia luukku.comista? Mitä suosittelisit minulle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 09:42

Mun kokemukset luukku.comista olivat siinä,kun täyttyi spämeistä ja kylläsyin pitämään sitä 2sena.G-mail on näppärä ja toimiva,nopeudesta ei tietoa.Suosittelisin minäkin sitä?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 06:54

mail.google.com/mail/help/in...about.html
www.mtv3.fi/liittyma/

gmailissa isompi tila ja muitakin hörsyjä enemmän kuin luukussa.
käytän gmailia, luukkua ei ole koskaan ollutkaan minulla.
ylläolevista linkeistä löydät ominaisuuksista enemmän.
jos noista jompakumpaa ajattelet, niin suosittelen gmailia.

en ole vertaillut eri sähköpostiohjelmien nopeuksia.
mutta väitetään että operassa sisäänrakennettu opera mail-sähköpostiohjelma on nopein sähköpostiohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:06

Aloitin tämän nettipostittelun Maikkarin Luukusta, oli silloin muinoin näppärä, helppo ja kelpokaveri. Vuosien varrella se täyttyi sellaasesta roinasta että hylkäys tuli. Sen perästä olen siirynyt gmailiin ja toistaiseksi olen ollut tyytyväinen. En kaipaa postilootalta erityisiä toimintoja pääasia että posti kulkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:10

hotmail on hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:10

sähköposteista nopein on wippies.fi jota suosittelen. luukku.comia en suosittele, minulla ongelmia sen kanssa.gmail on aika hidas en suosittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:28

Minulla on luukku tietyille posteille. Menettelee. Gmail on erittäin hyvä työpostin kulkuun - nopea ja tilaa on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 13:52

Minulla on ollut Luukku koko aika mitä on tämä läppäri ollut...eikä ole mitään valittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2010 - 23:35

Luukun ja Suomi24:n koin erittäin huonoiksi. Käytän Gmailia eniten, se on tosi hyvä ja ilmainen. Windowslive on myös hyvä. Ja liittymän mukana tullutta Soneraa käytän jonkun verran, mutta siinä olisi kehittämisen varaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 02:48

Jos tarkoitat nimen omaan ilmaista sähköpostia, suosittelen Gmailia. Luukku.comiin verrattuna se on selkeämpi ja eestaas lähetetyt viestit säilyvät viestiketjuina sen sijaan, että näkyisivät yksittäisinä viesteinä. Se on myös ulkoisesti helppokäyttöisempi. Nopeudesta en osaa sanoa. Olen monesti lähettänyt Gmailista itselleni toiseen sähköpostiosoitteeseen viestin ja se on ollut siellä heti, kun olen avannut sen.