Onko Hotmail ja Windowslive liian hitaita sähköposteja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 23:34

riippuupi tietysti siitä kuinka kova hoppu on, mutta uskoisin (ja vähän kokemustakin kertynyt) että tavalliselle siviilikäyttäjälle nuo kaikki ovat ihan riittävän joutuisia

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2010 - 08:57

Itse käytän wippies.fi sähköpostia. Levytila 4 Gb. Saa hyvin sykattua Outlookin kanssa. Ei ole ollut ongelmia käytössä. Ilmainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 10:07

ei minulla toimivat windowslive ja hotmail oikein hyvin . eivät ole hitaita. gmail on hidas sekä ovi.mail. niitä käytän harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 10:58

Kolme sp:a on käytössä, mutta en ole kiinnittänyt niiden nopeuteen pahemmin huomiota. Viestit ovat kuitenkin kulkeneet perille joka tapauksessa. Eikä niin kiireellistä asiaa olekaan etteikö jaksaisi hieman odottaa. Se takkuilu mikä oli, poistui kun käytin koneen huollossa - ei siis johtunut sp-ohjelmasta - samalla laitettiin lisää muistia. Nyt kaikki toimivat kuin ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 13:49

Ei ole näitä sähköposteja käytössäni..tyttären tytöllä on Hotmail..ja on ollut tyytyväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2010 - 23:32

Eivät ole yhtään hitaampia kuin muutkaan mitkä minulla on käytössäni.