Joskus kovat ilmavaivat vatsassa...Oletko hävennyt että paukku pässyt vahingossa..toisten kuulen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 23:18

savolaiset selviävät kuulemma tuostakin tilanteesta sutjakkaasti tokaisemalla :

- oho, pieru pääs vaikken pidättänytkään -

itse menen vahinkojeni kanssa kulman taa häpeemään

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 23:24

Onneksi sitä on tapahtunut vaan tuttujen seurassa. Ei niin kovasti hävetä silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 03:37

kaupassa se on jopa hauskaa. saa itännaapureilta tilaa ja peittää sen hajuveden lemun. joka pierua pidättää niin ihmisessä on muutakin vippiä. sanonta. pieru pääs mut onneks sain vedettyy sen takas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 09:12

onneksi on ryppynaru senverran vielä tiukka, ettei ole käynyt niikuin Matille kävi:
www.youtube.com/watch?v=9N_-zopnwp8

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2010 - 10:49

Oho, meinasi tulla, mutta onneksi sain vedettyä takaisin - tuumaan siinä vaiheessa.
Totta kai päästöjen lasku väärässä paikassa hävettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 13:13

Onneksi en ole vielä ilmannut ihmisten ilmoilla,mutta kartsalla voi päästellä,kun on liikenteen melu peittämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 13:59

en ole, vaan nauranut päälle, enkä ole moksiskaan tapahtruneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 22:06

minkäs teet jos henget puhuu ...