Mikä on vangin vuosi? Missä määritelty ajan pituus ? Olen kuullut puhuttavan ,että se on yhdeksän kuukautta. Mihin se perustuu ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 20:30

Kesät vapaalla ja talvella linnassa. Kesällä sen verran rötöksii tarttee tehä, et pääsee talveks lihapatojen ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 22:01

Ensikertalaisena ja hyvinkäyttäytyvänä pääsee vähemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 22:33

Ihan niinkuin pipsa10 sanoi...Talvet on hyvä olla linnassa..se on kundien juhlaa..ruoka turvattu..ja katto päänpäällä..että ei tarvi palella...kesät voi viettää taivasalla..ja hankkia rötöksillä tulevan talven makoisat olot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:49

No eikös ne vapauta ne aina ennen aikojaan. Laskentatapana voisi olla vaikka, että istuvat vuodesta sen yhdeksän kuukautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 03:16

Poliisi huomasi, että mies istui järvellä veneessä, heitteli aina välillä dynamiitteja järveen ja keräsi kuolleet kalat. Tällainen kalastus on laitonta, joten poliisi otti veneen ja sousi miehen viereen. - Olette pidätetty rosvokalastuksesta. Dynamiitteja ei saa käyttää kalastukseen, se on laitonta. Mies katsoi poliisia hetken aikaa, sytytti dynamiittipötkön ja ojensi sen poliisille. - Aiotko jutella vai kalastatko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 09:38

Tietenkin lasketaan pois "kesälomat" ym lomat, jotka vanki ottaa ajassa eikä rahana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 12:35

Ensikertalainen taitaa selvitä kun istuu puolet ajasta, siis puoli vuotta!