Tuliko mämmi paremmaksi, kun se suojeltiin oikein EU-direktiivillä?

Avainsanat: mämmi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 20:52

Se on suurinta herkkuani ollut ilman suojeluakin. Tuskin se maku eu:n myötä muuttuu.

Kysyjän kommentti

Hyvä Ida!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 19:08

Mämmi on hyvää ja ansaitsee suojelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:20

tuskin se siitä parani, mutta hyvä että suojeltiin, ei pääse Berluskonikaan omimaan jatkossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:24

en ole mämmiä syönyt viimeksi kuin äidintekemää, lapsena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:32

Parempi suojeltuna kuin kokonaan kiellettynä. Kai joku päästömaksu tulee mämmin syöjille kuiteskin. Kunhan hokaavat asian....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:35

Ei tuo mämmin maku muutu vaikka sai suojelun..Mämmi on hyvää..mutta parhainta mämmiä olen syönyt mitä äiti teki aina pääsiäiseksi..se oli aito ei mitään lisäaineita..terveelistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:41

Pari kertaa on syöty jo mämmiä ja hyvää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 20:22

Mulle taasen ei mämmi maistu vaikka olis Unescon suojeluksessa.En ole koskaan makuun päässyt,voisin luovuttaa ruotsalaisille koko keksinnön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 21:09

Ei se mämmi varmaankaan siitä muuttunut.Samaa taitaa olla . Minun suurta herkkua kerman kanssa.
Oli 4-5vuotias muistan kun mammani teki(,isän äiti) itse mämmin ,ensinhautoi hellalla ja uunissa kokopäivän.Hyvää se oli ,mutta erinlaista mitä kaupan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:47

Suojelun tarkoitus ei ollutkaan kait, että siitä tulisi parempaa tai huonompaa, vaan että mämmi pysyy aina ja ikuisesti. Hyvää se on. Yksi tuokkonen on ostettava kerran vuoteen minunkin.