Kuka fanittaa Michael Jacsonia? -Minä!

Minä kuuntelen nytkin sitä...IHANAAAAAA!!!!!!!!

Avainsanat: mj

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 18:16

Ei ole minun musiikkimakuani! Kuunnelkoon ja fanittakoon kuka haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 18:04

En fanita enkä kuuntele, mutta makuja on monenlaisia. Mukavaa, että sinulle hänen musiikkinsa tekee kivat fiilikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 18:28

Ei ole vanhan ihmisen faneihin kuuluva..kuuntelen ihan toisenlaista musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 18:35

Ei oo mun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:21

älä masennu, mutta en minäkään sitä oikein fanita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:31

En fanita, mutta en juuri ketään tai mitään muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:54

Minä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:58

Minä fanitin ennen, mutta nyt fanitan ainoastaan omaa kultaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:44

Ei faniteta täälläkään. Toisenlaisia ovat minun musiikkifanitukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 14:50

ei saa minua innostumaan ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 22:25

En mikään super fani ole, mutta Michael Jacksonilla on hyviä biisejä. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2010 - 01:05

En voi olla ihailematta hänen tanssitaitoaan ja ikävä kyllä pedanttisuuttaan, joka ehkä oli meidän yhden suuren persoonallisuuden poismenon ikävä syy.Minä nautin äärettömästi hänen videonauhoistaan, en saa oikein tarpeekseni noin pedanttisesta tyypistä, joka oli vielä musiikillisesti niin lahjakas.Muusta hänen ei tarvitsekkaan olla huolissaan, koska se kuuluu hänelle itselleen. Kuvitelkaa nyt, että teidän suhde- ja tunne - elämä olisi päivittäin lehtien palstoilla.Ja sitä Michaelin kohdalla kestää noin 50 vuotta! Etteisekö se muka muuta ihmistä! Mitähän me olemme saaneet verrattuna siihen miksi olemme tuomitsemassa.