Seuraatko tv yhdeltä aamupäivisin eilen alkanutta Anna ystävämme sarjaa?

Mie seuraan ja olen nähnyt sen aiemminkin ja lukenut Anna kirjasarjan varhais nuoruudessani.

Avainsanat: anna ystäväni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 11:12

Kas, juurihan tuo alkaa.
Täytyy katsoa ainakin kahvikupillisen verran. En ole tiennyt koko ohjelmasta, enkä kirjoistakaan. Näitä on niin valtavasti, että ei oikein viitsi alkaa seuraamaan mitään sarjaa.

Kysyjän kommentti

Tämän kyseisen sarjan olen nähnyt viimekeväänä,mutta rakastan tätä sarjaa ja katson jokajakson uusintana,on se sen arvoista.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:21

en vieläkään ole muuttanut eilisiä ajatuksiani

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/28803

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:35

En jaksa sitä enää seurata kun osaa jo kaikki repliikit ulkoa ja tulee sitä paitsi melko pahaan aikaan, on kerhot ja muut samaan aikaan. Asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen.
Pidin siitä kyllä nuorena erittäin paljon, vaikka ne loppuosat meneekin jotenkin sekavaksi. Siihen tehtiin myös jatko-osia jotka eivät enää oikein tainneet kuulua koko sarjaan... tarkoitan niitä sotajuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:36

En seuraile tuon tapaisia sarjoja yleensäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:38

katoin vähän aikaa,,ei kiinnosta

Lisätty: 05.03.2010 - 11:39

alkoi 11.10 am

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:44

en seuraa, tv on kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:43

Anna kirjasarjan olen minäkin nuoruudessa lukenut..Tulee sellaiseen aikaan sarja..että en seuraa,kun paljon pois kotoonta siihen aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 17:43

En!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 20:26

Minä seuraisin sarjaa, mutta kun tulee aamupäivästä. Harvoin olen kotona tähän aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 20:41

En ole minäkään liittynyt fanittamaan,eilen näin hetken,mutten tiennyt mikä oli.Kirjat on joskus aikoja sitten tullut luettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 20:50

Kuten jo aiemmin vastasin, niin en seuraa. Olen sen ihan äskettäin nähnyt ja muistan vielä aika hyvin mitä siinä tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:40

En seuraa uusintoja.