Mitä mieltä firefoxista?Kannattaako "tulikettu"ladata vai nou?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:06

makuasia.
jossain oli väittämä että explorer 8 on mukamas suosituin.

eroavaisuuksia Firefoxin ja Internet Explorerin välillä :
support.mozilla.com/fi/kb/In...C3%A4jille

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:08

joku sano että se on parempi turvallisempi kuin ie.
Mulla on molemmat, nyt napsussa tulikettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:18

Minullakin on molemmat,mutta käytän exploreria,tämä on toiminut ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:24

molemmathan (IE ja Firefox) ne minunkin koneessani ovat
pitkään Firefoxia käyttäneenä tunnen sen paremmin ja jotenkin se tuntuu makavammalta ja toimintavarmemmalta kuin IE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:35

Molempi parempi. Käytän kumpaakin. Firefox on huomattavasti vakaampi toiminnaltaan kuin Explorer!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:05

Koneeltani löytyy useampikin selain.
Ie,Firefox, Crome, Opera,Safari ja Avant Browser.. Vuoden päivät olen käyttänyt Cromea ja nyt on menossa Operan testijakso. Kaikki videot eivät näy noilla, joten joskus harvoin turvaudun Ie:n.
Firefoxin viimeinen beta-versio lienee oivallinen selain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:33

minä katson suomen television kanavia firefox betalla,,toimii hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:15

Melkein kaikki selaimet on kolomessa koneessani, mutta nämä puuttu vielä
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/25892

Tässäkin millä nyt napsutan on explorer, chrome, firefox ja safari.
Firefox'iin iski "my heritage" sukuohjelma kiinni. Olkoon kun Kennedyn klaani majailee siellä
Katsokaapas Nordean ja Veikkauksen sivuilta mitä selaimia hyväksyyvät?

Lisätty: 05.03.2010 - 12:23

www.w3schools.com/browsers/b..._stats.asp
www.vertaisverkko.com/selaim...sposti.php
fi.wikipedia.org/wiki/Luette...selaimista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 13:58

minun koneeni ei tykännyt, kokeilin sitä mutta poistin sen lopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 15:31

Kahta käytän minäkin..juuri tällä hetkellä Firefoxia ja hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:46

Minulla on molemmat.Käytössä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:24

Minulla käytössä Tulikettu sekä IE. IE vielä kutonen nettisivujen päivitysten takia. Uudempi ei oikein toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 20:01

Minulla on monta selainta käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 21:35

Olen Firefoxia internet selaimenani, muuta koneeltani ei edes löydy. Käyttöjärjestelmäni on Linuksi ja sopivat näin hyvin yhteen, mitään ongelmia ei ole vuosinen varrella ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 22:01

Minulla sekä Firefox että Explorer. Kettu kysyy sulkiessa, tallennetaanko sivut avattavaksi seuraavalla kerralla, mikä on mielestäni tosi hyvä ominaisuus. Explorerin avulla saa työpöydälle luoduksi koristeellisia pikakuvakkeita, nytkin tulim Napsuun sen avulla, ei tarvinnut avata selainta ja klikata kirjanmerkkiä. Lisäksi käytän aina exploreria, kun haluan "care"-sivustolla lähettää tai liittää kirjeeseen enemmän kuin yhden kuvan. Firefox suostuu vain yhteen kuvaan per viesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:39

Käytän IE:a vain Napsussa, kun Firefox ei jostain syystä suostu siinä toimimaan. Muuten käytän Firefoxia kaikissa muissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 03:20

Tulikettuun vaihdettuani IE tuntuu niin käsittämättömän pöllöltä, etten käytä sitä kuin pakon edessä.