Pääkaupunkiseudulle näyttää tulevan aurinkoinen päivä, entä miten paikkakunnallasi juuri nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 12:56

Tallinna kylpee iloisessa auringossa ja nolla keli muuten !
Todellinen kevät sää, pitää lähteä pian lenkille !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 09:49

Kyllä se auringonpaiste tuli ensin tänne lounaissuomeen. Näemmä ehtinyt jo sinne pääkaupunkiseudulle. Tuskin paistaa kehä kolmosen sisäpuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 09:53

lämpötila seinäjoella :
-15 oC
-aurinkoinen pilvetön taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:03

Lämpötila Lappeenrannassa - 10 astetta ja aurinko paistaa iloksemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 11:21

Kehä ykkösen sisäpuolelta aurinkoisia terveisiä,kirkasta ja muistui pakosti mieleen,kuinka lämmin maaliskuinen auri jo on;kaikille aurinkoista persjantaita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:37

Kanta -hämeesä on kristallin kirkas aurinko joka häikäsee sokeeksi asti. Mutta lämmittää,räystäiltä vesi tippumalla tippuu.Linnut leikkii ,lähentelee toinen toisiaan. Keväisiä merkkejä selvästi.
Aamulla tuleevat jo aikaisin isoihin koivuihin,ottamaan aamuaurinkoa,kun muualle ei vielä paista.
3- ihan selkeetä ja puhtaan valkoista joka puolella minne katsookaan.Lämmittää,lämmittää ihan selvästi nyt saaD vitamiinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:02

lämpötila -5 astetta ,aurinko paistaa , mutta varjossa kylmää, muuten ihan kivantuntuinen ulkoilusää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:28

Pääkaupungissa upea aurinkoinen sää, lämpötila nollassa. Tämä siis etelä-Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:06

Hyvä päivä myös Hyvinkäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 20:06

Kaunis päivä oli tänään. Aurinkokin pilkisti päivällä parisen tuntia. Ei satanut, kuten tavallisesti. Jospa se kevät tästä alkaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 20:47

Tuolloin paistoi aurinko siniseltä taivaalta ja pakkasta oli 12,5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:26

Aurinko paistoi aamulla kirkkaalta taivaalta ja lämmintäkin oli jo puolen päivän aikoihin.