Mikä on optimistisuuden huippu? Onko parempia ehdotuksia?

Mies menee jäniksiä metsästämään ja näkee ensimmäiset jäljet.
Tokaisee: Kun tämän saan ja pari muuta, niin kaksi enää viidestä puuttuu!

Avainsanat: optimisti huippu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 07:50

Optimisti on henkilö joka ajaa ladalla moottoritien ohituskaistalla

Kysyjän kommentti

Hyvä kommentti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 02:13

"Vaikka tietäisin, että huomenna tulee maailmanloppu, niin vielä tänään istuttaisin omenapuun"
Kirjoittaja tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 08:12

Vapaa-ajan harrastukset ovat muuttuneet tässä kiiressä joksikin pelottavaksi, ja kaikki työ kerääntyy niskaan. Töistä puheenollen, niitäkin pitäisi hankkia tässä samassa. Vanhempani sairastaa, mutta ei suostu itse myöntää sitä, joten minä kärsin hänen puolestaan. Vanhin siskoni on murtumassa sairauden kanssa, perfektionisti kun onkin. Eikä hän ymmärrä sitä turhuutta itsensä loppuun kuluttamisessa asioiden parissa, joista aikaisemmin tykkäsi. Ystäväni pitävät minua maailman positiivisimpana ihmisenä, joka on aika turhauttavaa. Ihan kuin en kamppailisi sen optimistisuuden eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 20:46

Optimisti katsoo puoliksi juotua lasiaan ja toteaa: hienoa vielä puolet jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:24

Se joka ostaa asunnon kuusta ja aikoo jo muuttaa jouluksi, on tosi optimisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 23:15

www.youtube.com/watch?v=Jn7GSgD7kus

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: videossa poliisin takaa-ajama ajaa huomattavaa ylinopeutta - tässähän ei mitään - mutta kun ajetaan konepelti tuulilasin päällä, niin se jos mikä kertoo kuskin optimisuudesta.

Lähteet:
Youtube