Jos yhden jyvän jemmaa ja saa kaksi! Lähenteleekö saatu tuotto 100%:ia?

Avainsanat: jyvä jemma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 05:55

Kyllä, näin on. Sama juttu jos ostat eurolla ja myyt kahdella.

Kysyjän kommentti

Onhan se niin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 07:38

Aina kannattaa muistaa että siinä pelissä voi myös mennä rahaa vauhdilla (viimeksi lama-aikana).
Kaikki eivät voi myöskään voittaa ja joskus sokea kana löytää myös hyvät jyvät..

Toki voi vaikka tikalla heittää mitä osaketta sillä nousussa miltei kaikki tuottavat edes jotain, mutta laskusuunnassa ne kultajyvät vasta seulotaan.

Analyytikot ja sijoitusneuvojat ovat tosiaan usein epäonnistuneet erilaisissa ennusteissaan, näkemysissään ja varsinkin laskuajankohta veikkauksissa.

En silti tyrmää varainhoitoyhtiöiden ammattisalkunhoitajia, kannattaa toki vertailla miten ovat markkinoilla menestyneet ja sopia kirjallisesti linjasta jos näitä käyttää.

Usein muuten pidemmällä aikavälillä konservatiivinen ja hajautettu suht varovainen sijoituslinja on osoittautunut vaan parhaaksi... ja muista,että voitostasi menee veroa 28 prosenttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:36

riippu jemmaus- ja muista kuluista, voipi käydä ettei käteen jää mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:55

Manne kehui ennen mie yhel ostin ja kehel myin tul siinä prosentin voitto.
Nyt on tainnut prosentit muuttua hovissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 20:44

Tuottoisuudeltaan, kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 21:28

Jos jyvä istuttaa jyvän niin hän saa 4kk.n päästä kymmenen,että se siitä jyvän köyhyydestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:21

Sehän on täysi satanen, ja kun jemmaat ne kaksi ja saat neljä, niin se on jo kaksisataa kierolla laskutavalla.